  • 1. Data: 2005-07-18 20:36:25
    Temat: przetwarzanie w Citi
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Właśnie usiłowałem zalogować się po raz pierwszy do Citi.
    Bez sukcesu.

    Ponieważ:
    1. jest awaria (zdarza się)
    2. od 22.30 do 23.00 jest przetwarzanie. Codziennie.

    W swojej naiwności myślałem, że nie da się robic przetwarzania o porze
    gorszej niż w Inteligo (tam jest od północy, kiedy zdarza mi się robić
    zakupy prez internet). Ale widzę, że Citi robi przetwarzanie dokładnie
    wtedy, kiedy ja wykonuję operacje na rachunkach. I myślę, że nie
    jestem odosobniony.

    Takie podejście do klienta przypomina mi tabliczkę, którą zobaczyłem w
    barze na stacji kolejowej na Syberii, kiedy miałem ochotę zjeść obiad.
    Treść była mniej więcej taka:

    od 14.00 - 16.00 przerwa obiadowa.

    Smacznego Citibanku

    MichalL

  • 2. Data: 2005-07-19 17:42:38
    Temat: Re: przetwarzanie w Citi
    Od: Varg <v...@m...pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ponieważ:
    > 1. jest awaria (zdarza się)
    > 2. od 22.30 do 23.00 jest przetwarzanie. Codziennie.

    Podobno niedługo to się zmieni: tzn. system "online" ma być naprawdę
    online...

    NP: Nastrond - "Conquering the ages"

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood

  • 3. Data: 2005-07-25 13:54:57
    Od: Piotr Kulinski <p...@c...pl>

> [...]
    > zakupy prez internet). Ale widzę, że Citi robi przetwarzanie dokładnie
    > wtedy, kiedy ja wykonuję operacje na rachunkach. I myślę, że nie

    Niestety takie podejscie przez Inteligo do klienta to faktycznie rodzaj
    arogancji. Przychodze o 23 do domu chcialbym zadeklarowac przewlewy a tu
    "jesli blad sie powtorzy skontaktuj sie z konsultantem inteligo" na co
    konsultant mi mowi ze system w tych godzinach jest nieczynny bo
    "przetwarzaja" i "sie nie da". A nie mogliby tego przetwarzania
    rozpoczynac powiedzmy o 3 w nocy ? Na co pozostaje mi tylko czekac do
    rana i miec nadzieje ze przelewow nie zapomne zrobic...