  • 1. Data: 2005-07-18 12:53:04
    Temat: PayPal - ile trwa tranzakcja
    Od: "Zyga" <zyga.dude(WYWAL_TO)@wp.pl>

    Witam
    Czy pieniadze wyslane PayPalem pojawia sie od razu na paypalowym koncie
    odbiorcy.
    23 czerwca zaplacilem za aukcje na ebay.de a koles mi wyslal paczke po 18
    dniach (!!!) tlumaczac sie w ten sposob:

    Hello,
    we didn`t sent
    it earlier because paypal needs a long time
    to send the money to us.

    Pytam wiec tych co uzywali PayPala. Ile trwa transfer pieniedzy? Koles
    sciemnia czy nie, bo nie wiem co w komentarzu po aukcji napisac.

    Pozdrawiam
    Zygmunt

  • 2. Data: 2005-07-18 13:08:09
    Temat: Re: PayPal - ile trwa tranzakcja
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Mon, 18 Jul 2005 14:53:04 +0200, "Zyga" <zyga.dude(WYWAL_TO)@wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Pytam wiec tych co uzywali PayPala. Ile trwa transfer pieniedzy? Koles
    >sciemnia czy nie, bo nie wiem co w komentarzu po aukcji napisac.

    IMHO trochę ściemnia.
    Faktycznie Paypal przesyła kasę z opóźnieniem, jednak powinien wysłać
    towar jak tylko dostał potwierdzenie wpłaty kasy przez PayPala.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 3. Data: 2005-07-18 13:09:56
    Od: maHo <m...@p...net>

    Zyga wrote:
> [...]
    >
    > Pytam wiec tych co uzywali PayPala. Ile trwa transfer pieniedzy? Koles
    > sciemnia czy nie, bo nie wiem co w komentarzu po aukcji napisac.

    Może chodziło mu o czas zanim pieniądze pojawią się na jego koncie bankowym?

    pozdrav

    maHo