  • 21. Data: 2016-08-11 20:14:27
    Temat: Re: przelewy24.pl i senne komputery
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-11 12:04, Wojciech Bancer wrote:
    > A tabelka w sklepie pewnie nieaktualna jest. :)

    Nie wiem czy jest cała aktualna, ale wykonanie przelewy24.pl z ING po
    którejśtam (18?) jest niemozliwe. Jak najedziesz na symbol ING podczas
    płatnosci to jest:

    a) szary
    b) w tooltipie informacja że dostępny w godzinach od do
    c) po kliknięciu informacja żeby wybrać inny bank co wydało mi się
    przezabawną radą bo jak widać managment przelewy24.pl to i żarcikiem
    potrafi rozładować atmosferę żenady

    Co prawda prawdziwym mistrzem żenady jest chyba transferuj.pl (który nie
    ma api do ING tylko każe wklepywać ręcznie dane) ale jak widać
    przelewy24 to mistrzowie żartu. Dobrze że w czymś jesteśmy mistrzami.

  • 22. Data: 2016-08-18 15:06:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Aug 2016 21:55:28 +0200, w <noao3q$qsf$1@node1.news.atman.pl>, Sebastian
    Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Kto do jasnej cholery nazwał ten serwis "24" ? To sie odnosi do numeru
    > buta managmentu czy godzin pracy?
    >
    > [1] http://sklep.malinez.com/Przelewy24-dostepnosc-banko
    w-cinfo-pol-8.html

    Przelewy24 to jakiś śmieszny serwis.
    Kiedyś próbowałem coś zapłacić KK, to odrzucało.
    Zapytałem się "Leo, why?" -- to mi odpisali (amatorskim emailem), by pisać do
    skrill.com, bo to oni to realizują.
    Wydaje się, że to tylko jakaś nakładka.

  • 23. Data: 2016-08-21 20:31:44
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    W wrote:

    > Kris wystukał, co następuje:

    > Wydaje mi się, że działa...

    Rzecz jest prawdopodobnie w tym, że ING ma dwa systemy: system dla fizoli,
    gdzie 24/7 działają przelewy między fizolami a innymi fizolami; oraz system
    dla korpo, który po godz. 20:00 nie realizuje w ogóle przelewów wychodzących
    niezależnie od tego, czy są do fizoli czy na inne korpo.

    Jeżeli jakiejś firmie (klient korporacyjny) udał się wynegocjować z
    handlowem z ING, że wrzucili im konto w segment fizoli, to przelewy działają
    24/7. Jeżeli jednak bank - zgodnie z własnymi procedurami - założył
    klientowi korpo konto w systemie korpo, to się nie da tego przeskoczyć.

    Te serwisy, co mają przelewy 24/7 ING do ING, to widocznie mają jakąś mikro
    spółkę tylko pod to, żeby w ING wpaść w segment fizoli (oraz pewnie smb albo
    jakiś mikro biznes).

    Szczegóły:

    godzine graniczne realizacji zleceń dla ING korpo (internale do 20:00):
    http://www.ingbank.pl/przedsiebiorstwa-i-jst/biezaca
    -obsluga/godziny

    godzine graniczne realizacji zleceń dla ING fizol (internale PLN 24/7):
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-interne
    towa/platnosci/tryb-
    realizacji-zlecen

    --