  • 1. Data: 2016-08-09 07:55:32
    Temat: 2 karty w przesyłce od Citi
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry Szanownym Grupowiczom,

    Mam pytanie w imieniu kolegi, który skusił się na promocję
    poleceniową Citi (LG K8 plus 300 dla polecającego),
    został skutecznie polecony, podpisał dokumenty u kuriera
    i w poczuciu dobrze wykonanej roboty pojechał na urlop :-)

    W tak zwanym międzyczasie doszła przesyłka, odebrała
    teściowa i kolega chciał sobie tę kartę zdalnie
    aktywować.

    Problem jest jednak w tym, że przyszły ponoć dwie :-)
    Jedna niebieska z napisem Simplicity, płaska (?)
    i z nazwiskiem, druga szara, wypukła i bez nazwiska.
    Różne numery. Kolega twierdzi, że nie zamawiał
    karty dodatkowej ani naklejki zbliżeniowej i oczywiście
    w stresie, że wciśnięto mu jakąś (wysoko)płatną.

    Ktoś coś wie, co to może być?

    Dzięki z góry.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2016-08-09 09:33:50
    Temat: Re: 2 karty w przesyłce od Citi
    Od: azot <m...@o...pl>

> [...]
    > karty dodatkowej ani naklejki zbliżeniowej i oczywiście
    > w stresie, że wciśnięto mu jakąś (wysoko)płatną.

    Ponoć przysyłają dodatkowo nośnik zbliżeniowy, który przy Cimplicity
    jest też bezpłatny. Ale nosnika nie musi używać i podobno trzeba go
    osobno aktywować.
    A w ogóle to o co chodzi, jak to wszystko ma podobno opisane w liście
    przewodnim do karty. Jaak ma jakieś wątpliwości to niech sobie zadzwoni
    przed aktywacją na infolinię 19009

  • 3. Data: 2016-08-09 09:43:33
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.08.2016 azot <m...@o...pl> napisał/a:

    > Ponoć przysyłają dodatkowo nośnik zbliżeniowy, który przy Cimplicity
    > jest też bezpłatny. Ale nosnika nie musi używać i podobno trzeba go
    > osobno aktywować.

    Czyli jest de facto osobną kartą?
    To by sprawę wyjaśniało.

    > A w ogóle to o co chodzi, jak to wszystko ma podobno opisane w liście
    > przewodnim do karty. Jaak ma jakieś wątpliwości to niech sobie zadzwoni

    Też go pytałem, czy nie ma wyjaśnienia gdzieś w liście.
    Może teściowa niepiśmienna? ;-)

    > przed aktywacją na infolinię 19009

    Dzięki, ten numer koledze podpowiem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2016-08-09 10:43:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Naklejka zbliżeniowa do kart mc citka - czyli również do simplicity - jest w sensie
    "logicznym" kartą dodatkową do karty głównej - tylko taką śmieszną dodatkową, bo jest
    wystawiona na tego samego właściciela, co karta główna.
    Ale ma inny numer (i w ST pojawia się na liście kart do wyboru przy wyciągu - ale
    wyciągu do niej pobrać nie można).

    Co do wyglądu - "zwykła" simplicity jest niebieska, wypukła, z nazwiskiem, i ma napis
    simplicity wkomponowany w tło. Naklejka jest z ramką, razem mają wymiar jak zwykła
    karta, ale jest czarna i płaska, chyba bez nazwiska (a i tak mogłoby być tylko na
    ramce, na samej naklejce są tylko 4 ostatnie cyfry numeru, data ważności, logo mc pp
    oraz napis określający typ karty głównej - np. simplicity albo gold), a napis
    simplicity jest biały.

    Ciekawostka, że teraz przysyłają razem i bez pytania, ja moją naklejkę musiałem
    osobno zamawiać.
    Aktywuje się osobno, można mieć też rózne PINy.
    Ale co do aktywacji - aktywowanie karty, której się nie ma w łapie, jest nie tylko
    nierozsądne, ale i bodajże zabronione w regulaminie ;P
    A po co mu ta karta aktywna przed powrotem z urlopu ? Chce robić transakcje CNP ?

  • 5. Data: 2016-08-09 10:46:44
    Od: azot <a...@i...pl>

    > Ktoś coś wie, co to może być?

    Pewnie dostał to:

    https://www.online.citibank.pl/polish/credit_cards/P
    ay_pass_Sticker.htm

  • 6. Data: 2016-08-09 11:00:47
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.08.2016 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Ale co do aktywacji - aktywowanie karty, której się nie ma w łapie, jest nie tylko
    nierozsądne, ale i bodajże zabronione w regulaminie ;P

    :-)

    > A po co mu ta karta aktywna przed powrotem z urlopu ? Chce robić transakcje CNP ?

    Z tego co zrozumiałem, to boi się, że na aktywację jest krótki
    termin po otrzymaniu karty (choć IMHO bezpodstawnie).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2016-08-09 11:01:26
    Od: azot <a...@i...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=CaPloknY7-g

  • 8. Data: 2016-08-09 11:59:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2016 07:43:33 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski

    > Czyli jest de facto osobną kartą?
    > To by sprawę wyjaśniało.

    Trudno to nazwac karta, ale osobna, numer inny.

    Co wiecej - najpierw trzeba aktywowac karte glowna.

    Do mnie przyszla najpierw ta nalepka, ladnie naklejona na karte,
    zdziwilem sie troche ze teraz tak "karta" wyglada, aktywuje - jakies
    dziwne bledy, infolinia oczywiscie zajeta.

    J.

  • 9. Data: 2016-08-09 13:25:42
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Kolega twierdzi, że nie zamawiał
    > karty dodatkowej ani naklejki zbliżeniowej i oczywiście
    > w stresie, że wciśnięto mu jakąś (wysoko)płatną.
    >
    > Ktoś coś wie, co to może być?

    Niech się nie stresuje, niech aktywuje główną kartę simplicity, a tej
    drugiej chyba nie musi. (Chyba że da swojej Pani i będzie miała na
    waciki) A najlepiej rzeczywiście zadzwonić na 19009.

    A swoją droga ten Citi to ma nierówno pod sufitem. Moja karta ważna do
    11.2016 a wczoraj, czyli z początkiem sierpnia dostałem maila:

    Szanowny Kliencie,

    Zbliża się termin ważności Twojej karty kredytowej. W najbliższych
    dniach wyślemy do Ciebie nową kartę kredytową. Po otrzymaniu prosimy o
    niezwłoczną aktywację karty.

    Ale kilka lat wstecz też chyba dostałem nową z dużym wyprzedzeniem.
    Ciekawy jestem czy też mi przyślą naklejkę zbliżeniowa.

  • 10. Data: 2016-08-09 13:48:08
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.08.2016 wiatrak <w...@y...pl> napisał/a:

    > Niech się nie stresuje, niech aktywuje główną kartę simplicity, a tej
    > drugiej chyba nie musi. (Chyba że da swojej Pani i będzie miała na

    Zadzwoniłem, pocieszyłem i poradziłem, żeby najlepiej wstrzymał