  • 1. Data: 2016-08-08 21:55:28
    Temat: przelewy24.pl i senne komputery
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Właśnie wpadłem w zasadzkę.

    przelewy24.pl nie potrafią przelać z banku ING pieniędzy poza godzinami
    pracy [1]. Widze oczami wyobraźni jak zdyszany kurier z przelewy24.pl
    caluję klamkę oddziału...

    A na serio: uziemiło mi to zamówienie w sklepie ponieważ nie dostałem
    opcji "no dobra, to zwykły przelew i dojdzie później". Po prostu nic,
    nie da się wybrać ING i co nam Pan zrobi? I pamiętaj że jak klikniejsz
    "back" to umierasz w butach bo oczywiście systemy sklepów sa
    nieprzystosowane do banków które wyłączaja komputery po 16. Siąść i
    zapłakać nad zerową wyobraźnią wszystkich w łańcuszku płatności online.

    Mam wrażenie że jednak ciągle mamy połowę 20 wieku skoro komputery
    włacza się po 16 i spuszcza psa z łańcucha w serwerowni. Żenada.

    Kto do jasnej cholery nazwał ten serwis "24" ? To sie odnosi do numeru
    buta managmentu czy godzin pracy?

    [1] http://sklep.malinez.com/Przelewy24-dostepnosc-banko
    w-cinfo-pol-8.html

  • 2. Data: 2016-08-09 08:00:44
    Temat: Re: przelewy24.pl i senne komputery
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.08.2016 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > przelewy24.pl nie potrafią przelać z banku ING pieniędzy poza godzinami
    > pracy [1]. Widze oczami wyobraźni jak zdyszany kurier z przelewy24.pl
    > caluję klamkę oddziału...

    Ale Ty pod właściwym adresem kierujesz pretensje?

    To, że jakiś bank "po godzinach" zamyka na kłódkę system
    transakcyjny i odmawia kolaboracji z przelewy24 nie jest
    chyba winą pośrednika?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2016-08-09 08:53:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 08:00:45 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:

    > To, że jakiś bank "po godzinach" zamyka na kłódkę system
    > transakcyjny i odmawia kolaboracji z przelewy24 nie jest
    > chyba winą pośrednika?
    Tu nawey\t o kolaborację nie chodzi;)
    Niektóre banki po prostu "po godzinach" nie realizują online przelewów wewnętrznych.
    I tylko z tym jest "problem"

  • 4. Data: 2016-08-09 12:59:55
    Od: PP <...@...pl>

> [...]
    >
    > przelewy24.pl nie potrafią przelać z banku ING pieniędzy poza godzinami
    > pracy [1]. Widze oczami wyobraźni jak zdyszany kurier z przelewy24.pl

    z polskich szybkich płatności to tylko tpay (transferuj) z moich
    doświadczeń umożliwia powtórną płatność w przypadku jakiegoś błedu itp.
    wsyztskie inne payu, przelewy24... się wykrzaczają i trzeba gadać ze
    sklepem żeby przelac na zwykłe konto, albo składać kolejne zamówienie

  • 5. Data: 2016-08-09 13:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Tu nawey\t o kolaborację nie chodzi;)
    > Niektóre banki po prostu "po godzinach" nie realizują online przelewów
    > wewnętrznych. I tylko z tym jest "problem"

    Kiedys złapałem na tym bzwbk - moje zdziwienie siegneło sufitu ale szybko
    opadło po przejsciu procedury likwidacji konta w oddziale.

    Sa jeszcze inne takie dinozaury poza bzwbk i ing?

    Warto ostrzec potencjalnych klientów.

  • 6. Data: 2016-08-09 15:35:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 13:00:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > opadło po przejsciu procedury likwidacji konta w oddziale.
    >
    > Sa jeszcze inne takie dinozaury poza bzwbk i ing?

    W linku podanym przez Sebastiana są wyszczególnione

  • 7. Data: 2016-08-09 16:00:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, netowe biustonosze, niehigieniczne lekko...
    Ale do meritum - dane starawe, chyba przy zakładaniu serwisu to wpisali i nie tykali
    później, zapewne na samej stronie przelewy24 będzie aktualniejsza tabelka.
    multibanku już nie ma, nie ma też "db pbc" - jest już tylko jeden db, a do tego
    wprowadzili obsługę lania wewnętrznego 24/7, w tym w weekendy.
    Bo najciekawsze są te banki, co pn-pt mają 24h, ale w weekendy stop ;>

  • 8. Data: 2016-08-09 19:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2016 11:00:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    >>
    > Kiedys złapałem na tym bzwbk - moje zdziwienie siegneło sufitu ale szybko
    > opadło po przejsciu procedury likwidacji konta w oddziale.
    > Sa jeszcze inne takie dinozaury poza bzwbk i ing?

    Masz linka - BZWBK akurat chodzi na okraglo. Inne niekoniecznie.

    kiedys trafilem na taki, co angazowal KIR do przelewow miedzy
    oddzialami. Ale tak juz chyba w zadnym nie ma ..

    J.

  • 9. Data: 2016-08-09 19:41:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    > Mam wrażenie że jednak ciągle mamy połowę 20 wieku skoro komputery
    > włacza się po 16 i spuszcza psa z łańcucha w serwerowni. Żenada.

    W połowie XX wieku nie było serwerowni.

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2016-08-09 20:25:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-09 19:41, Bogdan B. wrote:
    > W połowie XX wieku nie było serwerowni.

    Dziekujemy. Przez ta ćwiartkę pikosekundy zmniejszyłeś entropie
    internetu i zablokowałeś kolejne ognisko sarkazmu wypalając je ogniem
    faktu oczywistego. Jak to dobrze że ktoś pilnuje internetu cały czas.