  • 11. Data: 2016-08-09 21:33:07
    Temat: Re: przelewy24.pl i senne komputery
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-09 08:53, Kris wrote:
    > Niektóre banki po prostu "po godzinach" nie realizują online przelewów
    wewnętrznych. I tylko z tym jest "problem"

    Dla PayU to nie problem. Możliwe że przekupiają psa w serwerowni
    kiełbasą, wlączają na chwile kompa, przelewają i znikają a ING nic nie
    wie. Tym bardziej przelewy-prawie-24.pl też nic nie wiedzą.

  • 12. Data: 2016-08-10 13:13:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 21:33:18 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Dla PayU to nie problem. Możliwe że przekupiają psa w serwerowni
    > kiełbasą, wlączają na chwile kompa, przelewają i znikają a ING nic nie
    > wie. Tym bardziej przelewy-prawie-24.pl też nic nie wiedzą.
    Znaczy szybki przelew PayU, bank ING i działa 24godz/dobe?

  • 13. Data: 2016-08-10 16:36:42
    Od: W <w...@w...pl>

    Kris wystukał, co następuje:

    > Znaczy szybki przelew PayU, bank ING i działa 24godz/dobe?

    Wydaje mi się, że działa...

  • 14. Data: 2016-08-10 19:10:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-10 13:13, Kris wrote:
    > Znaczy szybki przelew PayU, bank ING i działa 24godz/dobe?

    Nie wiem czy działa ale "sprzedający otrzymał twoją wpłatę" o 21:30 po
    minucie od przelewu. Toeria z kiełbasą i włamywaniem się po nocy do
    serwerowni ING wydaje się być ciągle otwarta.

  • 15. Data: 2016-08-10 20:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Masz linka - BZWBK akurat chodzi na okraglo. Inne niekoniecznie.
    >
    > kiedys trafilem na taki, co angazowal KIR do przelewow miedzy
    > oddzialami. Ale tak juz chyba w zadnym nie ma ..

    No to sie w bzwbk zmieniło.
    Jeszcze jakis rok temu nie działali.

  • 16. Data: 2016-08-10 20:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik W w...@w...pl ...

    > Wydaje mi się, że działa...

    Odpowiedz pod tytułem wydaje mi się jest warta "wydaje mi się" funta
    kłaków... :)

    Byłoby to dziwne, gdyby przelewy24 nie działały a payu działało bo te
    szybkie płatnosci opieraja sie własnie na onlinowosci przelewów
    wewnetrznych.

    Ale payu chyba rzeczywiście działa, bo własnie widze, ze mam płatnosc
    wykonana przez ing w sobote o godzinie 16.

  • 17. Data: 2016-08-10 23:25:41
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Dziekujemy. Przez ta ćwiartkę pikosekundy zmniejszyłeś entropie
    > internetu i zablokowałeś kolejne ognisko sarkazmu wypalając je ogniem
    > faktu oczywistego. Jak to dobrze że ktoś pilnuje internetu cały czas.

    ... nie zapominając o reklamie pewnego programu antywirusowego.

    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2016-08-11 10:51:48
    Od: W <w...@w...pl>

    Budzik wystukał, co następuje:

> [...]
    >

    > Ale payu chyba rzeczywiście działa, bo własnie widze, ze mam płatnosc
    > wykonana przez ing w sobote o godzinie 16.

    Napisałęm "wydaje mi się", bo:
    * ostatnio płacę (nawet przez szybkie płatności) KK więc nie mam jak
    zweryfikować
    * jestem na 95% pewien, że już dobre kilka lat temu ING chwaliło się, że
    transakcje są "online" całą dobę (przy czym trochę kuriozalnie, bo poza
    godzinami pracy środki pojawiają się jako kwota dostępna a księgowanie było
    realizowane dopiero w godzinach pracy (chociaż znowu - ostatnio tak jakby
    nie widzę różnic w saldo/środki dostępne wiec może i też poprawili?)
    * w cinkciażowej tabelce ing widnieje jako 'online' i znowuż - wydaje mi
    się, że działało to online (ostatnio chyba robiłęm przelewy w sobotę).

    Ale - że nie jestem pewien na 100% bo moja pamięć jest radosna a jest to tak
    mało istotny detal dla mojej rzeczywistości to napisałęm "wydaje mi się" :p

  • 19. Data: 2016-08-11 12:04:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-08-08, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Cześć.
    >
    > Właśnie wpadłem w zasadzkę.
    >
    > przelewy24.pl nie potrafią przelać z banku ING pieniędzy poza godzinami
    > pracy [1]. Widze oczami wyobraźni jak zdyszany kurier z przelewy24.pl
    > caluję klamkę oddziału...

    A patrząc tu:
    https://www.przelewy24.pl/dla-klientow/faq (ostatni accordion)
    to myślę że potrafią.

    Bardziej jestem skłonny uwierzyć, że po prostu w danym momencie ING zaliczało jakieś
    chwilowe "wyłaczenie" lub awarię i po prostu w tym czasie formatka ING była
    niedostępna.

    A tabelka w sklepie pewnie nieaktualna jest. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 20. Data: 2016-08-11 12:48:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 sierpnia 2016 12:05:03 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:>

    > A patrząc tu:
    > https://www.przelewy24.pl/dla-klientow/faq (ostatni accordion)
    *) Dotyczy usługi Płać z ING
    > to myślę że potrafią.
    chyba że "Płać z ING" nie łapie się pod "przelewy24.pl