  • Data: 2016-08-08 21:55:28
    Temat: przelewy24.pl i senne komputery
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Właśnie wpadłem w zasadzkę.

    przelewy24.pl nie potrafią przelać z banku ING pieniędzy poza godzinami
    pracy [1]. Widze oczami wyobraźni jak zdyszany kurier z przelewy24.pl
    caluję klamkę oddziału...

    A na serio: uziemiło mi to zamówienie w sklepie ponieważ nie dostałem
    opcji "no dobra, to zwykły przelew i dojdzie później". Po prostu nic,
    nie da się wybrać ING i co nam Pan zrobi? I pamiętaj że jak klikniejsz
    "back" to umierasz w butach bo oczywiście systemy sklepów sa
    nieprzystosowane do banków które wyłączaja komputery po 16. Siąść i
    zapłakać nad zerową wyobraźnią wszystkich w łańcuszku płatności online.

    Mam wrażenie że jednak ciągle mamy połowę 20 wieku skoro komputery
    włacza się po 16 i spuszcza psa z łańcucha w serwerowni. Żenada.

    Kto do jasnej cholery nazwał ten serwis "24" ? To sie odnosi do numeru
    buta managmentu czy godzin pracy?

    [1] http://sklep.malinez.com/Przelewy24-dostepnosc-banko
    w-cinfo-pol-8.html