  • Data: 2016-08-10 20:00:41
    Temat: Re: przelewy24.pl i senne komputery
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik W w...@w...pl ...

    > Wydaje mi się, że działa...

    Odpowiedz pod tytułem wydaje mi się jest warta "wydaje mi się" funta
    kłaków... :)

    Byłoby to dziwne, gdyby przelewy24 nie działały a payu działało bo te
    szybkie płatnosci opieraja sie własnie na onlinowosci przelewów
    wewnetrznych.

    Ale payu chyba rzeczywiście działa, bo własnie widze, ze mam płatnosc
    wykonana przez ing w sobote o godzinie 16.