  • 11. Data: 2003-10-18 20:56:23
    Temat: Re: przelewy zagraniczne i ekonta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie> writes:

    > ale popatrz na to z innej strony:
    > masz dwa sklepy z pieczywem (dla odmiany): sklep A i sklep B
    > Chcesz rano kupić bułkę. W sklepie A który jest bliżej od Ciebie
    > kosztuje 10,20 pln a sklepie B tylko 0,20 pln. Tutaj też róznic jest 10
    > pln
    > ale dlaczego chodzisz do sklepu B? :))

    Jesli chcialbym kupic sama bulke, to sklep B musialby byc tylko niewiele
    dalej. Tyle ze zwykle nie kupujesz chyba jednej bulki, a wtedy roznica
    sie zwieksza?

    > przychodzi mi łatwo, więc dlaczego mam o tak wywalać pieniadze,
    > Nawet te 120 pln rocznie za przelewy to wolę wydać na dzieci z domów
    > dziecka

    Zrobisz to?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 12. Data: 2003-10-18 22:34:48
    Od: "Krzysiek" <k...@W...onet.pl>

    > Limit 1000zl
    a nie mozna indywidualnie zwiększyć? w bankach pisza, że ejst mozliwosc
    zmiany limitu?????

    > Sa, prowizja standardowa czyli niemala...;-)
    > A ktorys bank robi tanio przelewy za granice? IMO zaden.
    to jest róznica w cenie miedzy przelewem krajowym a zagranicznym?
    ewentualnie "przewalutowanie" może dodatkowo kosztowac??

    Krzysiek

  • 13. Data: 2003-10-18 23:46:21
    Od: "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:

    > Zrobisz to?

    robię to regularnie:) jak chcesz to dam Ci namiary na jeden dom dziecka
    w małej miejscowości na wschodzie Polski, który prowadzony jest
    przez siostry zakonne. Pojedziesz zobaczysz i sam zmiekniesz w
    jakich warunkach żyją tam dzieci. Dla mnie było to szokiem.......,
    przypuszczam że dla Ciebie też będzie.

    pozdr.
    kretek

  • 14. Data: 2003-10-19 16:31:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie> writes:

    > robię to regularnie:)

    To dobrze. Bo nie lubie ludzi, ktorzy mowia, ze cos zrobia, ale tego
    nie robia. Duzo bardziej wole takich, ktorzy nie mowia i nie robia.

> [...]
    > przez siostry zakonne. Pojedziesz zobaczysz i sam zmiekniesz w
    > jakich warunkach żyją tam dzieci. Dla mnie było to szokiem.......,

    Pare rzeczy w zyciu juz widzialem, wiec jestem nieco bardziej odporny
    na szok (nawet jesli pracuja tam siostry zakonne, i nikt inny by nie
    chcial).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH