  • 1. Data: 2003-01-27 14:42:02
    Temat: przelew z jednego konta na drugie
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

    Chcę się upewnić, nie znam się na tym, więc wybaczcie lamerskie pytanka:

    Jesli przelewam np z pekao (eurokonto standard) do mbanku (ekonto), to
    podpada to pod ten punkt taryfy opłat i prowizji w pekao?
    7.2 b Przelewy złożone w Banku na standardowych formularzach na rachunki
    osób fizycznych w innych bankach (opłata 3 zł)
    tak?

    A jeśli jest przelew wynagrodzenia, to bez różnicy w opłatach (zakładając,
    ze pracodawca ma w pekao a ja w mbanku)?

    Paweł Papierkowski

  • 2. Data: 2003-01-27 14:45:05
    Temat: Re: przelew z jednego konta na drugie
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b13gg1$4n$1@inews.gazeta.pl, MaDeR <p...@N...onet.pl>:
> [...]
    > 7.2 b Przelewy złożone w Banku na standardowych formularzach na
    > rachunki osób fizycznych w innych bankach (opłata 3 zł)

    Z tego co przytoczyłeś, wygląda prawdopodobnie.

    > A jeśli jest przelew wynagrodzenia, to bez różnicy w opłatach
    > (zakładając, ze pracodawca ma w pekao a ja w mbanku)?

    Oj nie, bo pracodawca ma inny rodzaj konta (taki dla firmy) z innym
    cennikiem. Ale pracodawca nie obciąży Cię raczej oddzielnie za przelew, więc
    się nie obawiaj.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-27 14:53:18
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaDeR" <p...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 7.2 b Przelewy złożone w Banku na standardowych formularzach na rachunki
    > osób fizycznych w innych bankach (opłata 3 zł)

    Zapewne.

    > A jeśli jest przelew wynagrodzenia, to bez różnicy w opłatach (zakładając,
    > ze pracodawca ma w pekao a ja w mbanku)?

    Nie do końca rozumiem pytania. Ale najlepiej przekieruj wpływy do mBanku, a
    w Pekao zamknij konto i nie będziesz miał problemów z opłatami za przelewy
    ;)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-01-27 15:51:16
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    MaDeR pisze:
    >A jeśli jest przelew wynagrodzenia, to bez różnicy w opłatach (zakładając,
    >ze pracodawca ma w pekao a ja w mbanku)?

    Przelewy z Pekao do Pekao są bezpłatne (dla pracodawcy również).
    Pracodawca nie może obciążyć Cię za przelew wynagrodzenia.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2003-01-29 09:30:59
    Od: "MaDeR" <p...@N...onet.pl>

    > Nie do końca rozumiem pytania. Ale najlepiej przekieruj wpływy do mBanku,
    > w Pekao zamknij konto i nie będziesz miał problemów z opłatami za przelewy
    > ;)
    To mam zamiar zrobić. :]
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    Paweł Papierkowski