  • 1. Data: 2003-01-27 13:00:59
    Temat: KK BZ WBK - oplata jest za wydanie czy roczna obsluge?
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    czesc
    dostalem nowa KK BeZetu. teraz wazna na dwa lata, w zestaiweniu pojawila sie
    dotychczasowa kwota obciazenia za glowna karte i dodatkowa (58 + 38 chyba
    bylo...).

    chcialem zapytac - czy ta oplata jest za wydanie, czyli nastepny raz zaplace
    za dwa lata?byloby fanie, obnizka ;)

    czy tez moze wydaja raz, a obciazac beda za obsluge/uzytkowanie co roku,
    czyli ukryta podwyzka?

    pozdrawiam serdecznie
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-01-27 13:49:02
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > chcialem zapytac - czy ta oplata jest za wydanie, czyli nastepny raz
    zaplace
    > za dwa lata?byloby fanie, obnizka ;)

    W TOIP jest wyraźnie napisane że jest to opłata roczna za użytkowanie karty.

  • 3. Data: 2003-01-27 14:02:29
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    "Fuzzyo" <f...@p...fm> wrote in message
    > zaplace
    >
    > W TOIP jest wyraźnie napisane że jest to opłata roczna za użytkowanie
    karty.

    czecs
    dzieki.
    czyli podwyzka, bank nie wydaje karty co roku, ale oplata sie nie zmienia ;(

    podwyzka ukryta niczym przy priorytecie na poczcie ;))) - za jakis czas
    pewnie oglaosza, ze przesylki ekonomiczne (nie proiorytetowe) nie ciesza sie
    takim zainteresowaniem, by je dalej utrzymywac w ofercie... czyli podwyzka
    poleconego z 3,20 na 3,90...

    pozdrawiam serdecznie Grupwoiczow
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2003-01-27 18:08:54
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    zbyszko janke napisał(a):

> [...]
    > dzieki.
    > czyli podwyzka, bank nie wydaje karty co roku, ale oplata sie nie zmienia ;(

    A poprzednio za rok używania karty głównej było mniej niż 58?

    Kaa

  • 5. Data: 2003-01-27 18:14:26
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    "KG"

    > A poprzednio za rok używania karty głównej było mniej niż 58?

    bylo 58, nominalnie bez zmain, podwyzka dla mnie, bo przeciez nie wydaja mi
    jej dwa razy, wiec placa tylko raz za wytloczenie karty.
    jakby nie bylo - podwyzka, tylko ukryta.

    pozdrawiam serdecznie
    zbyszko

  • 6. Data: 2003-01-27 18:29:18
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    zbyszko janke napisał(a):

    > "KG"

    > bylo 58, nominalnie bez zmain, podwyzka dla mnie, bo przeciez nie wydaja mi
    > jej dwa razy, wiec placa tylko raz za wytloczenie karty.
    > jakby nie bylo - podwyzka, tylko ukryta.

    Pokrętnie rozumujesz. Płacisz 58zł i używasz rok. Teraz tak samo. Możesz po
    roku jak ci się plastik ze zużycia przytrze poprosić o duplikat i wyjdziesz na
    swoje. Nie wiem czy znajdziesz teraz bank który wydaje kartę kredytową tylko
    na rok.

    Kaa

  • 7. Data: 2003-01-27 18:54:29
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

> [...]

    wyjdziesz na
    > swoje. Nie wiem czy znajdziesz teraz bank który wydaje kartę kredytową

    moze tak - jesli wydanie duplikatu nic nie kosztuje.
    ale wlasnie to co piszesz jest pokretnym rozumowaniem - mam prosic o
    duplikat, bo w moim odczuciu podniesli cene? hehe ;) dobre

    moze nie - jesli za wydanie duplikatu sie placi.
    i tu niespodzianka - placi sie wlasnie 38pln za wydanie kart w miejsce
    zgubinej/utraconej
    i w tym momencie nie dosc ze wzrasly koszty (nie nominalnie) to jescze bede
    placil za duplikat.
    twoje rozumowanie wiec nie jest pokretne, ono jest absurdalne ;)))
    pozdrowienia
    zbyszko

  • 8. Data: 2003-01-27 19:48:01
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    na
    > swoje.  Nie wiem czy znajdziesz teraz bank który wydaje kartę kredytową tylko

    Jesli bank stwierdzil ze wydaje jedna karte na 2 lata to moglby w jakims
    stopniu podzielic sie "zyskiem" z tej operacji z klientami aby nie czuli ze
    to "podwyzka".
    Poczekajmy jeszcze pare lat i zobaczycie jeszcze beda (banki) nas (klientow)
    prosic abysmy uzywali karty danego banku i wtedy takie zachowanie nie bedzie
    mialo miejsca. A teraz jednynie co mozesz zrobic to zmienic karte, ale skoro
    juz za nia zaplaciles przez najblizszy rok niebedzie to oplacalne

    pozdr.

  • 9. Data: 2003-01-27 19:57:13
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    zbyszko janke napisał(a):

> [...]
    > placil za duplikat.
    > twoje rozumowanie wiec nie jest pokretne, ono jest absurdalne ;)))

    Czy twoja poprzednia karta nienadawala sie do uzytku po upływie roku od jej
    wydania?
    (z pekao sa mam karte juz 3 lata i wciaz działa)
    Opłata za kartę zastrzezaona/ zgubioną/ utraconą itd to co innego niż wydanie
    duplikatu. Znajomi otrzymywali duplikaty bez opłaty.
    Pytanie: co daje ci to, że otrzymasz nową kartę po roku a nie po dwóch.
    Bank po prostu obcina koszty, jeśli potrafisz korzystać z ich oferty żadna
    wyimaginowana podwyżka cię nie dotknie. EOT.

    Kaa

  • 10. Data: 2003-01-27 20:20:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "KG" <a...@U...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > swoje. Nie wiem czy znajdziesz teraz bank który wydaje kartę kredytową
    tylko
    > na rok.

    Ja znam taki bank :).
    Zgadniesz? ;)
    .
    ..
    MultiBank

    Maciej

    PS Widze, ze ciagle wilka do lasu ;). Zlosliwiec ;p