  • 1. Data: 2003-01-27 11:23:37
    Temat: moderowany mczat SFI
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.com.pl/mczat/

    Waldek

  • 2. Data: 2003-01-27 11:29:11
    Temat: Re: moderowany mczat SFI
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > http://www.mbank.com.pl/mczat/

    a tu demo ;))
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/demo/index.html

  • 3. Data: 2003-01-27 11:32:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1356k$3vi$1@news.onet.pl, Witek <w...@p...onet.fi>:
    >> http://www.mbank.com.pl/mczat/
    >
    > a tu demo ;))
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/demo/index.html

    No, jak się dobrze poszuka na demo, to mozna sie dowiedziec dziwnych rzeczy,
    np. że fundusz Skarbiec Obligacie prowadzi DWS TFI.

    Ale tak ogólnie to super, że jest nowiutkie demo.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-27 11:33:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > a tu demo ;))
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/demo/index.html

    No moze w koncu uda mi sie kupic te jednostki - bo przelew wisi w
    powitrzu tydzien :)
    A ja ciekaw jestem - jak Multibank sobie otworzy - czy bedzie mozna
    przejsc z mBanku do Multi.. ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 5. Data: 2003-01-27 11:43:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał

    > No moze w koncu uda mi sie kupic te jednostki - bo przelew wisi w
    > powitrzu tydzien :)

    Dlatego wole, zeby ten produkt byl testowany na mKlientach ;-)) Jak zacznie
    poprawnie działać, to wprowadza w MB :D

    > A ja ciekaw jestem - jak Multibank sobie otworzy - czy bedzie mozna
    > przejsc z mBanku do Multi.. ;)

    Ehhh AMRA, to sa przeciez dwa "oddzielne" banki ;P
    ;-)))))))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2003-01-27 21:09:58
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/mczat/
    >
    > Waldek

    A moze ktos zna adres gdzie mozna przeczytac zapis chatu?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2003-01-28 15:47:36
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b1476t$qn9$1@news.tpi.pl>, Marcin wrote:

    > Witam
    >
    > Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A moze ktos zna adres gdzie mozna przeczytac zapis chatu?

    Nie ma chyba tego i o to mam naprawde duze pretnesje do mBanku. Skoro nie
    mozna uczestnizcyc w danej dyskusji bo czlowiek ciezko pracuje, to chociaz
    zapis by gdzies umiescili .:(((

  • 8. Data: 2003-01-28 15:57:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    row.pl, Maciej
    <m...@N...poczta.fm>:

    > Nie ma chyba tego i o to mam naprawde duze pretnesje do mBanku.
    > Skoro nie mozna uczestnizcyc w danej dyskusji bo czlowiek ciezko
    > pracuje, to chociaz zapis by gdzies umiescili .:(((

    Juz bys chcial? Praktyka pokazuje, ze to trwa kilka tygodni, ale w koncu
    zawsze sie pojawialy zapisy.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-28 16:05:53
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b169a4$8d6$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    row.pl, Maciej

    > Juz bys chcial? Praktyka pokazuje, ze to trwa kilka tygodni, ale w koncu
    > zawsze sie pojawialy zapisy.

    Oczywiscie ze juz eh, bardzo a to bardzo mnie ciekawi o czym tam mowiono.
    Kto wie moze dzieki jakiejs informacji moglbym lepiej zarobic na
    gieldzie? :-)))
    Powaznie jednak mowic eh dlaczego trzeba czekac az kilka tygodni????? Czy
    to az takie skomplikowane, czy nie mozna sie do tego odpowiednio
    przygotowac, zeby juz w nastepnym dniu zapis byl dostepny?

    Co do ostaniego zapisu mczata to chyba nie bylo go , choc moge sie mylic.
    Na pewno jednak nie na stronach oficjalnych mBanku

  • 10. Data: 2003-01-28 16:22:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    row.pl, Maciej
    <m...@N...poczta.fm>:

    > Oczywiscie ze juz eh, bardzo a to bardzo mnie ciekawi o czym tam
    > mowiono. Kto wie moze dzieki jakiejs informacji moglbym lepiej
    > zarobic na gieldzie? :-)))

    Uspokoję Cię - na pewno nie :)

    > Powaznie jednak mowic eh dlaczego trzeba czekac az kilka tygodni?????
    > Czy to az takie skomplikowane, czy nie mozna sie do tego odpowiednio
    > przygotowac, zeby juz w nastepnym dniu zapis byl dostepny?

    Wszystko można zrobić szybciej niż wolniej, wszystko ma jednak swoje
    priorytety.

    > Co do ostaniego zapisu mczata to chyba nie bylo go , choc moge sie
    > mylic. Na pewno jednak nie na stronach oficjalnych mBanku

    Przecież pisałem Ci wyżej, że są zapisy wszystkich poprzednich, wystarczyło
    poszukać.
    Jeśli chodzi o mCzaty, to:

    1) Funkcjonalność kanałów w mBanku
    http://cafe.mbank.com.pl/transcripts/czat20021211.ht
    ml

    (2) Rozwój technologii i oferty mBanku w 2003r. - mCzat z Piotrem Gawronem
    http://cafe.mbank.com.pl/transcripts/czat20021218.ht
    ml

    Poprzednie czaty w serwisach, gdzie się odbywały, np. w bankier.pl

    --
    Robert