  • 1. Data: 2003-01-27 13:54:46
    Temat: Pożyczka w eurokoncie POMOCY
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    Witam .Jestem klijentem Pekao.s.a od wielu lat otrzymałem od nich przez te
    lata 40000zł pożyczki do eurokonta i karty kredytowe na kwote 32000 zł , nie
    żądano odemnie żadnego zabezpieczenia..Niestety jak to w naszym państwie
    bywa przeliczyłem sie z inwestycjami i niestety wykorzystałem te kwoty
    .Dobijaja mnie odsetki które płace poniewaz nie spłacam wogóle kapitału a i
    na nie już sie zapożyczam. Czy jest jakas mozliwosć wyjscia z tego kłopotu ,
    czy mozna sie z bankiem jakoś układać Czy moja żona także odpowiada za te
    długi choć ja podpisywałem te umowy przed ślubem.Prosze o rade
    Z powazaniem .
    arti

  • 2. Data: 2003-01-27 14:04:24
    Temat: Re: Pożyczka w eurokoncie POMOCY
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arti" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy mozna sie z bankiem jakoś układać Czy moja żona także odpowiada za te
    > długi choć ja podpisywałem te umowy przed ślubem.Prosze o rade

    Pogadać w innym banku na temat kredytu konsolidacyjnego na spłatę tych - na
    pewno będzie taniej niż kredyt w eurokoncie i na kartach.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-01-27 14:14:50
    Od: s...@p...onet.pl

    > Pogadać w innym banku na temat kredytu konsolidacyjnego na spłatę tych - na
    > pewno będzie taniej niż kredyt w eurokoncie i na kartach.
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    zdecydowanie - tam ciągle szarpią 19,75 za pożyczkę w eurokoncie - pasożyty
    jedne...

  • 4. Data: 2003-01-27 14:49:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Arti <w...@o...pl> wrote:

    > lata 40000zł pożyczki do eurokonta i karty kredytowe na kwote 32000 zł , nie

    40k pożyczki w Eurokoncie? To musiałeś mieć całkiem niezłe wpływy.

> [...]
    > czy mozna sie z bankiem jakoś układać Czy moja żona także odpowiada za te
    > długi choć ja podpisywałem te umowy przed ślubem.Prosze o rade

    Przenieść to wszystko do innego banku?
    Ja np. przeniosłem linię z PEKAO do Multi. Ale przy takich kwotach i z tego
    co rozumiem niezbyt wysokich dochodach, to masz problem...
    Jeśli masz np. jakiś dom albo mieszkanie (generalnie coś, co można obciążyć
    hipoteką), to jeszcze w sumie nie ma problemu, ale inaczej...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-01-27 17:06:53
    Od: "Arti" <w...@o...pl>

    Niestety nie posiadam ani mieszkania ani już stałego dochodu

  • 6. Data: 2003-01-27 17:41:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Arti <w...@o...pl> wrote:

    > Niestety nie posiadam ani mieszkania ani już stałego dochodu

    No to masz wielkiego pecha. Ale nadal mnie zastanawia jakim cudem PEKAO Ci
    tyle pożyczyło.

    --
    Przemysław Maciuszko