  • 1. Data: 2002-02-18 07:46:38
    Temat: WAP Inteligo/mBank + Ericsson R320
    Od: <h...@p...onet.pl>

    no wlasnie... jak w temacie
    czy ktos moze mnie oswiecic jak dokonac podobnego mariazu?
    (tak na lopatologie, jak 5 letniemu dziecku)
    Interesuje mnie szczegolnie dostep przez moja siec macierzysta - Idea.

    Do Inteligo moge sie zalogowac bez wiekszych problemow, ale na tym sie wszystko
    konczy. Proby jakichkolwiek dalszych operacji koncza sie niepowodzeniem.
    mBank to juz totalna katastrofa...

    dziekuje za pomoc, zycze niskich stop...

  • 2. Data: 2002-02-18 07:50:40
    Temat: Re: WAP Inteligo/mBank + Ericsson R320
    Od: <l...@M...net>

  • 3. Data: 2002-02-18 09:14:44
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:778f.00000055.3c70b15d@newsgate.onet.pl...

    > no wlasnie... jak w temacie
    [...]

    Niestety, nic z tego. Ericsson R320 _nie obsługuje_ bezpiecznego
    połączenia w WAP. Takiego odpowiednika https.
    I w związku z tym z połączenia z e-bankami nici...

    --
    Pozdrawiam,
    Adam 'Rolek' Rolbiecki

  • 4. Data: 2002-02-18 09:16:23
    Od: "Maciej Chmielewski" <m...@i...com>

    Użytkownik <l...@M...net> napisał w wiadomości
    .
> [...]

    Tak się ni da. Brak obsługi WTSL (wap-owski odpowiednik ssl w WWW). :-(
    --
    Maciej Chmielewski

  • 5. Data: 2002-02-18 09:29:23
    Od: "tobis" <d...@u...gda.pl>

    > Niestety, nic z tego. Ericsson R320 _nie obsługuje_ bezpiecznego
    > połączenia w WAP. Takiego odpowiednika https.
    > I w związku z tym z połączenia z e-bankami nici...

    A Nokia 6210 obsługuje?
    T.

  • 6. Data: 2002-02-18 09:50:59
    Od: <h...@p...onet.pl>

    >   Niestety, nic z tego. Ericsson R320 _nie obsługuje_ bezpiecznego
    > połączenia w WAP. Takiego odpowiednika https.
    > I w związku z tym z połączenia z e-bankami nici...

    wszystko jasne...
    czy jest w takim razie jakas "proteza" do w/w E///?
    jakis upgreade oprogramowania, albo inna "turbinka kowalskiego"?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-02-18 10:11:09
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > wszystko jasne...
    > czy jest w takim razie jakas "proteza" do w/w E///?
    > jakis upgreade oprogramowania, albo inna "turbinka kowalskiego"?

    Do nieprodukowanego juz telefonu???
    Raczej nie:-(

    Pzdr,

    M.