  • 1. Data: 2002-02-18 06:58:31
    Temat: oprocentowanie emax-lokaty ;-)
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Tak sobie patrze na oprocentowanie moich emax lokat i co widze?
    Oprocentowanie 8.85 %.
    Na stronie mBanku w tabeli oprocentowania nadal 11.6 % dla sum<100 kPLN.
    W. Bolanowski "puscil pare" na forum, ze oprocentowanie nie powinno sie
    zmienic przez najblizsze dni.
    Zdarzalo sie juz, ze czasami bylo inne niz 11.6 (11% ?), lecz po kilku
    dniach bylo juz poprawne.

    Teraz zaczyna mnie to juz smieszyc-kolejny blad w oprogramowaniu. Tylko
    dlaczego podaja oprocentowanie, skoro i tak nie ma sie to nijak do stanu
    faktycznego?

    Teraz chyba wiadomo do ilu spadnie oprocentowanie. ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-18 07:04:22
    Temat: Re: oprocentowanie emax-lokaty ;-)
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

    > Teraz chyba wiadomo do ilu spadnie oprocentowanie. ;)

    Moze poprostu juz spadlo

  • 3. Data: 2002-02-18 07:16:20
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RAFI" <r...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moze poprostu juz spadlo

    Moze..., tylko wowczas mBank popelnilby rowniez "male" niedopatrzenie.

    Tabela oprocentowania:

    http://www.mbank.com.pl/tabela.html

    Czyzby zbyt malo etatow na wprowadzanie aktualnych stawek oprocentowania?

  • 4. Data: 2002-02-18 08:32:47
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na stronie mBanku w tabeli oprocentowania nadal 11.6 % dla sum<100 kPLN.
    > W. Bolanowski "puscil pare" na forum, ze oprocentowanie nie powinno sie

    no faktycznie u mnie tez 8,85
    Slowa WójBola to żenada - po cholere byly te jego zapewnienia, no chociaz
    'parę dni" czyli piatek, sobotę i niedzielę - nie zmieniono oprocentowania
    :-))

  • 5. Data: 2002-02-18 08:38:28
    Temat: oprocentowanie nie zmienilo sie :-)
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości

> [...]
    > 'parę dni" czyli piatek, sobotę i niedzielę - nie zmieniono oprocentowania

    Nie jest tak zle:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=228
    20&t=22814

    Pozdrawiam