  • 1. Data: 2004-02-12 08:50:52
    Temat: przelew mbank-pkobp chyba nieudany
    Od: "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fmNOSPAM>

    Witam

    Robilem przelew w poniedzialem z mojhego konta w mBanku na konto znajomego w
    PKOBP o/Namyslow. Podal mi nr konta: CCxxxxxxxx-yyyyyyyyy - tak weygladal
    zapis. Przy przelewie jak wpisalem w ten sposob to mi system mBanku odrzucil
    ten numer. Pa,mietalem, ze kiedys cos kupowalem z Allegro i pisal ktos zeby
    wyrzucic 2 pierwsze cyfry numerru konta. Tak tez zrobilem. System przyjal ten
    numer i rozpoznal go jako konto w PKOBP o/Opole(nadrzedne do Namyslowa)
    chociaz znajomy ma konto w PKOBP o/Namyslow.

    Czy pieniadze dotrta na jego konto, przepadna czy wroca do mnie. Przelew
    wykonalem w poniedzialek, a kolega jeszcze wczoran nie mial pienmiedzy na
    koncie ani ja nie mialem zwrotu.

    Z nr konta wycialem te 2 pierwsze cyfry:
    - podal mi tak CCxxxxxxxx-yyyyyyyyy - pkobp o/Namyslow
    - a przelew poszed tu xxxxxxxx-yyyyyyyyy - pkobp o/Opole

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

    Tomasz

  • 2. Data: 2004-02-12 09:28:35
    Temat: Re: przelew mbank-pkobp chyba nieudany
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fmNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:c0fels$54b$1@news.onet.pl...

    > Z nr konta wycialem te 2 pierwsze cyfry:
    > - podal mi tak CCxxxxxxxx-yyyyyyyyy - pkobp o/Namyslow
    > - a przelew poszed tu xxxxxxxx-yyyyyyyyy - pkobp o/Opole

    Ja z koleji zarowno z mBanku jak i z kredytbanku puszczam przelewy do PKO BP
    w nast. formacie:
    xxxxxxxx-CCxxxxxxxx-yyyyyyyyy
    I zawsze docieraja :). Proby z wywalaniem cyfr kontrolnych zawsze konczyly
    sie niepowodzeniem tzn. system nie rozpoznawal banku.
    Radeon

  • 3. Data: 2004-02-12 09:30:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > PKOBP o/Namyslow. Podal mi nr konta: CCxxxxxxxx-yyyyyyyyy - tak weygladal

    Jego blad. Przy takiej postaci numeru zapis nie powinien miec kreski
    CC xxxxxxxx yyyyyyyyy (ze spacjami, choc niekoniecznie)

    > zapis. Przy przelewie jak wpisalem w ten sposob to mi system mBanku
    odrzucil
    > ten numer.

    to trzeba bylo:
    1. wyslac na numer xxxxxxxx-CCxxxxxxxxyyyyyyyyy czyli rozpoczac od nr
    oddzialu a po kresce powtorzyc caly numer.
    lub
    2. Powiedziec koledze ze od 15.12.2003r na pewne ma nadany nowy 26-cyfrowy
    numer, z ktorym bys nie mial kloptow.

    FAQ mBanku opisuje sposob 1.

    > Czy pieniadze dotrta na jego konto, przepadna czy wroca do mnie.

    Zle zadresowany przelew trafia do recznej obrobki i to od czlowieka do
    ktorego trafi zalezy co bedzie. Na ogol dociera do adresata z malym
    opoznieniem.
    Chyba, ze nie podales prawidlowych danych odbiorcy, tylko numer konta. Wtedy
    wroca do ciebie.

    > Przelew
    > wykonalem w poniedzialek, a kolega jeszcze wczoran nie mial pienmiedzy na
    > koncie ani ja nie mialem zwrotu.

    Nie wykonales przelewu.
    Zleciles wykonanie go, a _bank_wykonuje_przelew_ w porze najblizszej sesji
    Elixir. Jesli zleciles w poniedzialek po poludniu to najblizsza sesja jest
    we wtorek rano.
    Do srody to jeszcze nie opoznienie

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2004-02-12 09:38:20
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

> [...]
    > numer i rozpoznal go jako konto w PKOBP o/Opole(nadrzedne do Namyslowa)
    > chociaz znajomy ma konto w PKOBP o/Namyslow.

    To akurat jest w PKO BP normalne. Wszystkie punkty sprzedaż posiadają ten
    sam numer rozliczeniowy co Oddział Centrum, do którego należą.

    > Czy pieniadze dotrta na jego konto, przepadna czy wroca do mnie. Przelew
    > wykonalem w poniedzialek, a kolega jeszcze wczoran nie mial pienmiedzy na
    > koncie ani ja nie mialem zwrotu.

    Powinny być tam już dawno. Stare numery rachunków obowiązują równolegle z
    nowymi do końca czerwca br. Poproś znajomego żeby jeszcze raz uważnie
    przeczytał wyciąg z rachunku.
    yamma

  • 5. Data: 2004-02-12 09:41:47
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. wyslac na numer xxxxxxxx-CCxxxxxxxxyyyyyyyyy czyli rozpoczac od nr
    > oddzialu a po kresce powtorzyc caly numer.

    Nie sądzę żeby to była ta przyczyna. ZTCW sposób dokonywania przelewów w
    mBanku raczej wyklucza możliwość pomyłki przy wprowadzaniu n-ru rachunku.
    yamma

  • 6. Data: 2004-02-12 11:34:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sądzę żeby to była ta przyczyna. ZTCW sposób dokonywania przelewów w
    > mBanku raczej wyklucza możliwość pomyłki przy wprowadzaniu n-ru rachunku.

    Ale oso siebie chooooozii?
    ;-)
    Oczywiscie, ze to byla przyczyna.

    --