  • 1. Data: 2004-02-11 21:21:22
    Temat: VW - kiedy opłaty?
    Od: "Damian" <d...@g...pl>

    VW zaciera rece, bo zwala mu sie na glowe tysiace nowych klientow (z
    pieniazkami oczywiscie).
    Ale nadejdzie taki czas, kiedy i ten bank wprowadzi prowizje za przelewy,
    przywroci oplate za prowadzenie rachunku, a moze nawet zmniejszy
    oprocentowanie. I gdzie wszyscy uciekniemy???

    Pozdr,
    Damian

  • 2. Data: 2004-02-11 21:27:45
    Temat: Re: VW - kiedy opłaty?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-11 22:21, Użytkownik Damian napisał:
    > I gdzie wszyscy uciekniemy???

    Jak najdalej, mam nadzieje.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-02-11 21:30:28
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 21:21:22 +0000 (UTC), "Damian"
    <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >przywroci oplate za prowadzenie rachunku, a moze nawet zmniejszy
    >oprocentowanie. I gdzie wszyscy uciekniemy???

    rynek juz taki jest, ciagle ewoluuje i sie zmienia...
    a ty jako klient glosujesz portfelem/nogami i zawsze sie cos znajdzie
    ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2004-02-11 21:36:05
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-11 22:21, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Damian wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > VW zaciera rece, bo zwala mu sie na glowe tysiace nowych klientow (z
    > pieniazkami oczywiscie).

    ROTFL
    Już ja widzę "z pieniążkami" w tym tłmie ludzi przerażonych opłatą rzędu
    0,50 PLN ...

    > Ale nadejdzie taki czas, kiedy i ten bank wprowadzi prowizje za przelewy,
    > przywroci oplate za prowadzenie rachunku, a moze nawet zmniejszy
    > oprocentowanie. I gdzie wszyscy uciekniemy???

    Może nie wszyscy ... ale ten naród co właśnie przybiegł (ten
    bezpieniążkowy) ... pobiegnie gdzieś dalej ... a finalnie na podstawie
    porównań TOiP wyląduje już w słynnym SKARPETOBANK S.B. (Spółka
    Bieliźniarska)

    Pozdrawiam serdecznie
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 5. Data: 2004-02-12 00:20:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Damian" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > VW zaciera rece, bo zwala mu sie na glowe tysiace nowych klientow (z
    > pieniazkami oczywiscie).

    Oczywiście także cała masa tych BEZ pieniążków.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-02-12 07:44:25
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > przywroci oplate za prowadzenie rachunku, a moze nawet zmniejszy
    > oprocentowanie. I gdzie wszyscy uciekniemy???

    dlaczego przejmujesz sie tym czego jeszcze nie ma
    pomysl inaczej
    moze wtedy nasz kochany zond wprowadzi podatek od
    kapitalu i nie bedziesz chcial trzymac kasy w banku a zamiast
    tego w sloiku na dzialce

    PiotR

  • 7. Data: 2004-02-12 08:28:46
    Od: i...@p...onet.pl

    > moze wtedy nasz kochany zond wprowadzi podatek od

    Ja w kwestii formalnej i nieco OT. Jeśli już to pisz "zont" (jedyny znany mi
    wyraz w j. polskim, w którym mozna zrobic tyle błędów ile jest w nim liter :-)

    Pozdrawiam
    Ilat

    PS. Tez uwazam ze nie da sie zbudować dochodowego biznesu na modelu bez zadnych
    opłat i zarobku tylko na marzy odsetkowej. No chyba ze jednoczesnie uruchomi sie
    mega pralnie pieniedzy na rachunkach na hasło, ale w polskim prawie bankowym na
    razie nie jest to mozliwe.

  • 8. Data: 2004-02-12 09:21:42
    Od: "Leming" <w...@g...pl>

    PiotR <p...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > moze wtedy nasz kochany zond wprowadzi podatek od
    > kapitalu i nie bedziesz chcial trzymac kasy w banku a zamiast

    I to ma swój sens! Pieniądz ktory bedzie tracił wartość bedzie "parzył w
    ręce" ich właścicieli. Będą więc uplynniali go nabywając różnego rodzaju
    dobra. Będzie się nakręcała koniunktura, zwiększy się wzrost
    gospdarczy,zmniejszy bezrobocie i wzrosną zarobki. W ten sposób będziemy
    mieszkali w nowym, wspaniałym świecie ;-)

    Z pozdrowieniami dla bankowców :-)
    Leming

  • 9. Data: 2004-02-12 09:28:58
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Leming wrote:

    > I to ma swój sens! Pieniądz ktory bedzie tracił wartość bedzie "parzył w
    > ręce" ich właścicieli. Będą więc uplynniali go nabywając różnego rodzaju
    Bzdura. Kupią dolary/euro/złoto.

    KJ
    :-)

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 10. Data: 2004-02-12 09:47:58
    Od: "Leming" <w...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > Bzdura. Kupią dolary/euro/złoto.

    Hmmm.. to może by tak "żond" wprowadził dodatkowy podatek od kupowania i
    sprzedawania walut i np sztywny kurs złota? ;-)

    Leming