  • 1. Data: 2004-11-10 17:08:22
    Temat: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Po 3 mailach pocztą wewnętrzną (ostatni z pogróżkami związanymi z brakiem
    odpowiedzi :-) dostałam wykładnię postępowania:

    "ODP: Token
    Treść: Szanowna Pani, w związku z upływem terminu ważności tokena prosimy o
    kontakt z konsultantem pod numerem 0 800 103 301 w celu zamówienia nowego
    urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po otrzymaniu przesyłki z
    nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres banku poprzedniego tokena."

    Duży minus dla VW za brak informacji o sprawie, za opóźnienia w odpowiedzi
    na pocztę wewn. oraz za odsyłanie na infolinię (zamiast załatwić sprawę po
    zgłoszeniu pocztą wewn.)

  • 2. Data: 2004-11-10 17:17:18
    Temat: ALE DUUUUŻY PLUS...
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    za to, ze wymieniaja praktycznie gratis :)
    bo co niektorzy przebakiwali tutaj o oplacie za nowy
    ale rzeczywiscie brak oficjalnej informacji na www to lipa

    GP

  • 3. Data: 2004-11-10 17:22:13
    Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > za to, ze wymieniaja praktycznie gratis :)

    Łaski nie robią.

    > ale rzeczywiscie brak oficjalnej informacji na www to lipa

    I to duża. Info żadnego, wyprodukowanie maila z informacją, że mam dzwonić
    zajęło im prawie tydzień. A już odsyłanie na infolinię przez pocztę wewn.
    uważam za kuriozalne. Jakoś zmiany w danych teleadresowych mogli przyjąc
    mailem, zmianę limitów również, a zamówienia na token, który nie będzie
    działał z ich winy nie mogą ? DUUUUŻA WPADKA. Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ
    dzwonić do banku.

  • 4. Data: 2004-11-10 17:31:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ
    > dzwonić do banku.

    Posadz swojego ducha przy telefonie.

    Duch Bartola

  • 5. Data: 2004-11-10 17:41:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Posadz swojego ducha przy telefonie.

    Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)

  • 6. Data: 2004-11-10 18:02:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)

    Acha,
    Fajny Bartol z czysciutka duszyczka

  • 7. Data: 2004-11-10 18:17:25
    Temat: Re: Token w VW-DUUUUŻY MINUS
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Glenn wrote:
> [...]
    > zamówienia nowego urządzenia. Nowy token jest wydawany bezpłatnie. Po
    > otrzymaniu przesyłki z nowym tokenem prosimy o odesłanie na adres

    IMHO to znaczy że masz odczekać aż token Ci się unieważni, zamówić nowy a
    potem grzecznie czekać aż przyślą Ci nowy. Próbowałaś zamówić nowy token?

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-11-10 18:20:59
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 18:22:13 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    >mailem, zmianę limitów również, a zamówienia na token, który nie będzie
    >działał z ich winy nie mogą ? DUUUUŻA WPADKA.

    Tylko, ze to "norma" ze banki przez poczte wewnetrzna badz e-maile zwykle
    dlugo (wiele dni) odpowiadaja, to ze do tej pory Tobie odpowiadano tego samego
    dnia uwazam za... niezwykle, delikatnie sprawe okreslajac, moze napisali przy
    Twoich danych - uwaga to ta z pbb, albo zadawalas im banalne pytania? ;)
    Dlugo odpowiadaja zarowno w VW, jak i mbanku (e-mailem, Ci to czasem w ogole
    nie odpowiadaja), jak i w inteligo (tu nieraz odpowiedz przychodzi dopiero po
    paru tygodniach, raz sie chyba zdarzylo, ze po 2 czy 3 miesiacach - coz,
    lepiej pozno niz wcale :)), w citi zwykle na drugi dzien, ale nieraz tez kilka
    dni.
    Jedynie chyba tylko Nordea standardowo szybko, tego samego dnia odpowiada (ale
    tez bywaja wyjatki).

    > Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ dzwonić do banku.

    O, laczy na jednak cos wspolnego. ;)

  • 9. Data: 2004-11-10 18:21:59
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 18:41:12 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Ja jeszcze żyję ;-) To Ciebie już nie ma i musisz Ducha wysyłać ;-)

    Trzeba bedzie jednak zrobic to glosowanie.. :)

  • 10. Data: 2004-11-10 18:23:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > IMHO to znaczy że masz odczekać aż token Ci się unieważni, zamówić
    > nowy a potem grzecznie czekać aż przyślą Ci nowy. Próbowałaś zamówić
    > nowy token?

    A może i nie. Dodzwoniłem się wreszcie do VW (chyba cała pbb zamawiała te
    tokeny ;-) ) i zdaje się że zamówiłem nowy token. Ciekawe co i kiedy
    przyjdzie.

    Bogdan B.