  • 1. Data: 2004-11-10 18:19:04
    Temat: [ePKOBP] co z tokenem
    Od: robson <b...@b...pl>

    Miałem konto w oddziale internetowym w Bydgoszczy [PKO BP] i przeniosłem
    się do Inteligo. Pytanie: Co z tokenem - trzeba gdzieś go oddawać?

    __
    roman

  • 2. Data: 2004-11-10 18:24:51
    Temat: Re: [ePKOBP] co z tokenem
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 19:19:04 +0100, robson <b...@b...pl> wrote:

    >Miałem konto w oddziale internetowym w Bydgoszczy [PKO BP] i przeniosłem
    >się do Inteligo. Pytanie: Co z tokenem - trzeba gdzieś go oddawać?

    Skoro nikt sie nie upomina, to chyba nie. A w Twoim sie jeszcze bateria nie
    wypalila?
    Ciekawe czy byliby jacys chetni na nabycie takiego tokena? Token z tego banku
    mial postac "kalkulatorka".

  • 3. Data: 2004-11-10 18:44:57
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Ciekawe czy byliby jacys chetni na nabycie takiego tokena? Token z tego banku
    > mial postac "kalkulatorka".

    Pamiętam że w początkach inteligo ktoś sprzedawał na allegro
    ... zużyte karty kodów. Token przy tym to luksus.

  • 4. Data: 2004-11-10 19:27:42
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 19:44:57 +0100, Marcin Kasperski
    <M...@s...com.pl> wrote:

    >Pamiętam że w początkach inteligo ktoś sprzedawał na allegro
    >... zużyte karty kodów. Token przy tym to luksus.

    I kupil ktos te karty? Za ile? W jakim dziale oni to sprzedawali? :)
    Ze tez ja zuzyte karty z mbanku wyrzucalem. ;)))
    Ciekawe czy ktos moglby reverse-engireengiem wyliczyc kody na kartach jeszcze
    nie zuzytych na podstawie tych zuzytych?

  • 5. Data: 2004-11-10 21:21:49
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 10 Nov 2004 20:27:42 +0100, andy_k <a...@a...org> wrote:

    >Ciekawe czy ktos moglby reverse-engireengiem wyliczyc kody na kartach jeszcze
    >nie zuzytych na podstawie tych zuzytych?

    jeśli ktoś w BRE się przyłożył - to nie.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-11-11 09:23:18
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > jeśli ktoś w BRE się przyłożył - to nie.

    Nie wiem co prawda, jak to jest w przypadku Inteligo, ale jest bardzo
    prosty (wręcz banalny) sposób na uniemożliwienie takich operacji. Otóż
    kody mogą być po prostu liczbami losowymi nie generowanymi wedle żadnego
    algorytmu. Przy produkcji karty jest po prostu zapisywana informacja o
    kodach wylosowanych dla danej karty i po kłopocie. Nikt nie znajdzie
    informacji na temat algorytmu bo go po prostu nie ma. :)

    Wracając do początku wątku:

    > Co z tokenem - trzeba gdzieś go oddawać?

    Nie - nie trzeba. Było o tym w jakimś FAQ dot. migracji na stronie ePKO
    czy też Intelligo.

    > A w Twoim sie jeszcze bateria nie
    > wypalila?

    W moim na ten przykład nie. Ale wymieniałem baterię w maju (bo wtedy mi
    padła). Konsultant poinformował mnie jaką baterię kupić (taką jak do
    podtrzymywania BIOSów w PCtach).

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2004-11-11 11:09:28
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 11 Nov 2004 10:23:18 +0100, Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >W moim na ten przykład nie. Ale wymieniałem baterię w maju (bo wtedy mi
    >padła). Konsultant poinformował mnie jaką baterię kupić (taką jak do
    >podtrzymywania BIOSów w PCtach).

    Ale wtedy chyba token nie bylby zsynchronizowany z serwerem (gdyby bateria
    calkiem padla)?

  • 8. Data: 2004-11-11 11:42:59
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    andy_k napisał(a):

    > Ale wtedy chyba token nie bylby zsynchronizowany z serwerem (gdyby bateria
    > calkiem padla)?

    Wymieniałem gdy bateria "prawie" padła. Token najpierw wyświetlał ikonkę
    z przekreśloną baterią (ale działał). Wtedy zadzwoniłem z pytaniem co
    robić. Jednak nic nie robiłem bo myślałem, że dotrwam do przeniesienia
    do Inteligo. Niestety nie dotrwałem. Token w pewnym momencie przestał
    reagować i tylko wyświetlał info o wyczerpanej baterii (ale ciągle
    działał). Konsultant mówił, że wymiany baterii należy dokonać w ciągu 15
    minut. Szczerze mówiąc trzebaby mieć sporego pecha, żeby nie zdążyć.
    Dopiero po tym czasie token tracił synchronizację.

    Pozdrawiam!