  • 11. Data: 2005-02-11 20:02:42
    Temat: Re: przekroczenie limitu KK
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > A to nie jest tak że wpłatę na rachunek karty którą zrobiłeś dziś to na
    > karcie będzie dstępna dopiero jutro ?

    tak jest,
    dzwonilem na infolinie bph
    Transakcja sprzed 4 dni nie byla autoryzowana elektronicznie
    transakcja sprzed 2 dni byla autoryzowana, ale wtedy jeszcze nie
    przekroczylem limitu
    Dopiero wczoraj "zeszla" ta transakcja, ktora nie byla autoryzowana i
    dlatego nastapilo przekroczenie

    A dzisiaj wplacilem kase i bedzie "dostepna" dopiero jutro.
    Stad odmowa dzisiejszej autoryzacji

    JR

  • 12. Data: 2005-02-11 20:05:15
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Dopiero wczoraj "zeszla" ta transakcja, ktora nie byla autoryzowana i
    > dlatego nastapilo przekroczenie

    ciekawe czy pobiora mi kare (50zl) za przekroczenie limitu?
    Jak pobiora to bede skladal reklamacje.

    JR

  • 13. Data: 2005-02-11 20:08:32
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > A dzisiaj wplacilem kase i bedzie "dostepna" dopiero jutro.
    > Stad odmowa dzisiejszej autoryzacji

    jednym słowem - siejesz zbedną panikę !

  • 14. Data: 2005-02-13 00:23:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > wlasnie zauwazylem, ze przekroczylem o 70zl limit na KK w banku BPH.

    Teraz już nie mam KK w BPH, ale gdy miałem... to robiłem w ten sposób, ze po
    każdej transakcji przy pomocy KK ustawiałem przez net przelew odroczony na
    spłacenie karty...
    Pomyliłem się o 3 grosze i jechałem na kredycie 3 grosze i naliczyli mi
    procent kredytowy od tych 3 groszy...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 15. Data: 2005-02-13 07:16:29
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > spłacenie karty...
    > Pomyliłem się o 3 grosze i jechałem na kredycie 3 grosze i naliczyli mi

    A tu się mylisz. Odsetki miałeś naliczone za całe zadłużenie od daty
    transakcji do daty spłaty. Po dacie spłaty liczone było od tych 3 groszy.

    Darek

  • 16. Data: 2005-02-13 11:49:51
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tu się mylisz. Odsetki miałeś naliczone za całe zadłużenie od daty
    > transakcji do daty spłaty. Po dacie spłaty liczone było od tych 3 groszy.

    No jesli to prawda (bo wydawalo mi sie, ze w BPH po czesciowej splacie w
    grace-periodzie od kwoty tej czesciowej splaty odsetki nie sa naliczane) to
    mamy model "idealnego" uzytkownika KK. Kredyt splacil w grace-periodzie, a
    odsetki zaplacil jakby nie splacil ;-).

    marek

  • 17. Data: 2005-02-13 16:44:21
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > to mamy model "idealnego" uzytkownika KK. Kredyt splacil w
    > grace-periodzie, a odsetki zaplacil jakby nie splacil ;-).

    Przeczytaj regulamin. Ja go rozumiem tak że jedyną sytuacją kiedy odsetki
    nie są naliczane to spłąta całości zadłużenia do dnia wskazanego na wyciągu.

    Darek

  • 18. Data: 2005-02-13 23:58:09
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Przeczytaj regulamin. Ja go rozumiem tak że jedyną sytuacją kiedy odsetki
    > nie są naliczane to spłąta całości zadłużenia do dnia wskazanego na
    > wyciągu.

    Masz racje. Paragraf 13 pkt 4 rzeczywiscie mozna tylko tak rozumiec. Mialem
    bledne wrazenie, a testowac tej funkcjonalnosci nie mialem okazji :-)

    marekz