  • 1. Data: 2005-02-11 11:12:30
    Temat: [Raiffeisen] Oszczędzają (?)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dostałem dziś wyciąg z KK, a tam na odwrocie informacja, że teraz
    wyciągi z kont oraz kart będą wysyłane łącznie w dniu generowania
    wyciągu z karty.

    KJ

  • 2. Data: 2005-02-11 11:54:26
    Temat: Re: [Raiffeisen] Oszczędzają (?)
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem dziś wyciąg z KK, a tam na odwrocie informacja, że teraz wyciągi
    > z kont oraz kart będą wysyłane łącznie w dniu generowania wyciągu z karty.

    No ale to przeciez bardzo sensowne rozwiazanie. Wole raz papierzyska
    dostawac niz 2 razy na miesiac.

    marekz

  • 3. Data: 2005-02-11 12:01:41
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    MarekZ said the following On 2005-02-11 12:54:
    [...]

    > No ale to przeciez bardzo sensowne rozwiazanie. Wole raz papierzyska
    > dostawac niz 2 razy na miesiac.

    A czy ja mówię, że bezsensowne :-) ? Ciekawy jestem kiedy (i czy) Pekao
    SA pójdzie tą drogą

    KJ(który przy każdej tygodniowej lokacie dostawał wyciag)

  • 4. Data: 2005-02-11 12:06:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A czy ja mówię, że bezsensowne :-) ? Ciekawy jestem kiedy (i czy) Pekao SA
    > pójdzie tą drogą

    sa juz od jakiegos czasu zmierza podobna droga, kiedys przesylali w kopercie
    maks chyba 2 kartki czy trzy, pozniej juz caly wyciag ;)

  • 5. Data: 2005-02-14 17:48:01
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > pójdzie tą drogą
    >
    > KJ(który przy każdej tygodniowej lokacie dostawał wyciag)

    Swego czasu dostawałem potwierdzenia lokat overnight. Każda osobnym listem
    naturalnie :-D

    --
    Pete