  • 1. Data: 2005-02-11 13:24:00
    Temat: przekroczenie limitu KK
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    wlasnie zauwazylem, ze przekroczylem o 70zl limit na KK w banku BPH.
    Zaraz splacilem oczywiscie.
    Jednakze jak to jest mozliwe jesli transakcje sa autoryzowane online to jak
    to sie moglo stac. Rozumeim jakbym placil w sklepie z "żelazkiem" ale w
    terminalach elktronicznych?
    Niestety w tych dniach system BPH nie pokazuje stanu srodkow na KK i nie
    wiedzialem jaki mam stan - tyylko z moich wew. obliczen wynika to
    przekroczenie.

    Czy jesli transakcja nie "zeszla" jeszcze i nie jest obciazony rachunek
    karty to mialem przekroczenie czy nie?
    Sadzicie ze ukaraja mnie 50zl za to przekroczenie w takim przypadku?

    JR

  • 2. Data: 2005-02-11 13:38:29
    Temat: Re: przekroczenie limitu KK
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    JerzyR wrote:
> [...]
    > rachunek karty to mialem przekroczenie czy nie?
    > Sadzicie ze ukaraja mnie 50zl za to przekroczenie w takim przypadku?

    na tym polega ten limit :-)
    jest, ale bank go nie pilnuje bo przeciez moze zarobic 50 PLN

    Pozdrawiam
    kursor

  • 3. Data: 2005-02-11 14:14:09
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Ja moge tylko napisac jak to bylo za czasow kiedy z tym eksperymentowalem
    (rok temu). Sa mozliwe dwa przypadki: albo to "przekroczenie" wyniklo z
    tego, ze wydales w ciegu JEDNEGO okresu rozliczeniowego wiecej niz wynosil
    limit - wtedy system zauwazy przekroczenie i naliczy 50 zł; albo to
    "przekroczenie" wyniklo z tego, ze zadluzenie karty w pewnym momencie
    przekroczylo przyznany, limit, ale w biezacym okresie rozliczeniowym nie
    wydales wiecej niz wynosil limit - byly jeszcze niesplacone transakcje z
    pprzedniego okresu - wtedy system nie zauwazy tego przekroczenia i nie
    naliczy 50 zł.

    marekz

  • 4. Data: 2005-02-11 17:37:28
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > wlasnie zauwazylem, ze przekroczylem o 70zl limit na KK w banku BPH.
    > Zaraz splacilem oczywiscie.

    Oststnio (listopad) zaszalałem sobie z kartą. Zapomniałem że w listopadzie
    naliczy się prowizja za wznowienie. Chyba miałem przekroczenie. Spłaciłem.
    Nie miałem kary

    > Jednakze jak to jest mozliwe jesli transakcje sa autoryzowane online to
    > jak to sie moglo stac. Rozumeim jakbym placil w sklepie z "żelazkiem" ale
    > w terminalach elktronicznych?

    Od jutra powinien być aktualny stan zadłużenia KK. Taki był (chyba)
    komunikat.

    > Niestety w tych dniach system BPH nie pokazuje stanu srodkow na KK i nie
    > wiedzialem jaki mam stan - tyylko z moich wew. obliczen wynika to
    > przekroczenie.

    Jak zobaczysz naliczenie proponuje złożyć reklamację. Decyzję podejmuje
    Oddział prowadzący rachunek KK.

    > Czy jesli transakcja nie "zeszla" jeszcze i nie jest obciazony rachunek
    > karty to mialem przekroczenie czy nie?

    Transakcje księguje się z datą efektywną (czyli datą transakcji)

    > Sadzicie ze ukaraja mnie 50zl za to przekroczenie w takim przypadku?

    Może zablokują (z uwagi na awarię) naliczanie kar. Ale to tylko moja
    spekulacja.

    Darek

  • 5. Data: 2005-02-11 18:09:07
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Może zablokują (z uwagi na awarię) naliczanie kar. Ale to tylko moja
    > spekulacja.

    wykrakales - na razie to zablokowali mi karte:(

    JerzyR

  • 6. Data: 2005-02-11 18:31:18
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > wykrakales - na razie to zablokowali mi karte:(

    jak to zablokowali ? przeciez splaciles te kwote ponad limit, moze tylko nie
    masz juz limitu - gdzie widzisz te informacje, ze karta zablokowana ?
    w razie jakichkolwiek klopotow, pisz do nich pismo i ich obarczaj winą, za
    zle dzialajacy system w okresie kiedy to nastapilo, w przypadku naliczenia
    tych 50 zl - jw

  • 7. Data: 2005-02-11 18:43:58
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > wykrakales - na razie to zablokowali mi karte:(

    Nie możliwe. Tak szybko się nie blokuje karty. Czym się przejawia ta blokada
    karty. Czy czasami nie masz wznowienia nowej karty w końcu miesiąca?

    Darek

  • 8. Data: 2005-02-11 18:48:08
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Nie możliwe. Tak szybko się nie blokuje karty. Czym się przejawia ta
    > blokada karty. Czy czasami nie masz wznowienia nowej karty w końcu
    > miesiąca?

    chcialem zaplacic w sklepie i wyskoczyl w terminalu komunikat o
    odrzuceniu...transkacji
    karta wazna jeszcze kilka miesiecy
    chyba zadzownie na infolinie banku

    JerzyR

  • 9. Data: 2005-02-11 19:05:40
    Od: "Piotrek Bielawa" <p...@g...pl>

    JerzyR <j...@k...chip.pl> napisał(a):

    > wykrakales - na razie to zablokowali mi karte:(
    >
    > JerzyR

    A to nie jest tak że wpłatę na rachunek karty którą zrobiłeś dziś to na
    karcie będzie dstępna dopiero jutro ?
    Piotrek

  • 10. Data: 2005-02-11 19:47:04
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > chcialem zaplacic w sklepie i wyskoczyl w terminalu komunikat o
    > odrzuceniu...transkacji
    > karta wazna jeszcze kilka miesiecy
    > chyba zadzownie na infolinie banku

    Dzis miałem coś podobnego, placilem w sklepie a kobiecie 3 razy odrzucało a
    za 4 o dziwo przyjęło, wracam do domu patrze a tu blokady za transakcję
    brak. Cos chyba szwankuja terminale:(
    axell