  • 1. Data: 2005-02-11 14:33:28
    Temat: Ciekawostka- mBank!
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Zadzwonilem na mlinie ponieważ do 15.15 brak wpływów na konto. Wysłane
    wczoraj z inteligo czyli powinny byc dzis w pierwszej sesji przychodzącej o
    12.00. Panienka poinformowala że przelewy zewnetrzne dochodza na konto
    pomiedzy 24 a 48 GODZIN !!!! Coś się zmieniło, czy to ja zglupiałem?!
    --
    Pozdrawaiam Tomek

  • 2. Data: 2005-02-11 14:56:37
    Temat: Re: Ciekawostka- mBank!
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przychodzącej o 12.00. Panienka poinformowala że przelewy zewnetrzne
    > dochodza na konto pomiedzy 24 a 48 GODZIN !!!! Coś się zmieniło, czy to

    Stawiam na to że to Inteligo dało ciała. Ten bank schodzi na psy coraz
    bardziej.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-02-11 15:01:33
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    gg wrote:

    > Stawiam na to że to Inteligo dało ciała. Ten bank schodzi na psy coraz
    > bardziej.

    a glupoty godocie ponocku, poprostu tak juz jest ze maja tam z 48 h czy
    iles czasu, a nie ze od razu pierwsza najblizsza sesja ma dojsc wszystko.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 4. Data: 2005-02-11 15:59:43
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    > Stawiam na to że to Inteligo dało ciała. Ten bank schodzi na psy coraz
    > bardziej.

    Chyba masz rację bo w multi też (przelew z wczoraj) nie ma jeszcze kasy na
    koncie...
    Pozdro Tomek.
    p.s. A tak ch lubiłem za darmowe wpłaty w pko :-(

  • 5. Data: 2005-02-11 16:07:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > o 12.00. Panienka poinformowala że przelewy zewnetrzne dochodza na konto
    > pomiedzy 24 a 48 GODZIN !!!! Coś się zmieniło, czy to ja zglupiałem?!

    Jezeli bank wysylajacy wyslal, to powinny dojsc I sesja, sa podane godziny
    ksiegowania poszczegolnych sesji w mbanku i mam nadzieje, ze sie tego
    trzymaja.

  • 6. Data: 2005-02-11 16:37:18
    Temat: a ja założę się że to mbank dał ciała - jak zwykle
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    mbank niestety z księgowaniem przelewów zewnętrznych schodzi od dłuższego
    czasu totalnie na psy

    podawana w ich faq godzina księgowania 12.30 (jako 1-sza sesja
    przychodząca) jest od dawna nieaktualna - najpierw te przelewy realnie
    dochodziły mniej więcej do 12.50 - 13-tej

    ostatnio złapałem rekordowy przelew - i tym razem zgłosiłem to jako
    reklamację (bo logowałem się o 13.30 odczytałem przelewy i o 14.10
    logowałem się ponownie żeby coś sprawdzić

    zauważyłem że pojawił się nowy przelewe wiec automatycznie pomyslałem że to
    jakiś wewnętrzny z mbanku - tymczasem było to pobranie wysłane przez pocztę
    z banku pocztowego !

    rozbiło mnie to totalnie - dla mnie akurat godzina przelewu jest bardzo
    istotna bo przy sprzedaży wysyłkowej jeśli wysyłamy towar w tym samym dniu
    to żeby zdążyć go wysłać priorytetem przed 17-tą zostaje bardzo mało czasu

    mając taki "dowód w ręku" zadzwoniłem na mlinię - pani najpierw przez 15-
    minut upierała się że to niemożliwe, że przelewy są księgowane od 12 do
    12.30, że to musiał być wewnetrzny itd itd - po kilkukrotnej prośbie by
    sprawdziła ten jeden konkretny przelew nie chciała mi powiedzieć czy mają
    zapisaną dokładną godzinę pojawienia się przelewu ale przyjęła moją
    reklamację i teraz czekam

    jak dla mnie jak tak dalej pójdzie to przenoszę się z podstawowym kontem do
    inteligo - mbankowe księgowania przelewów poprostu mnie rozkładają na
    łopatki

  • 7. Data: 2005-02-11 16:45:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wygląda na to, że mieli awarię: news:cufckh$n04$1@nemesis.news.tpi.pl

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 8. Data: 2005-02-11 20:03:06
    Od: o...@b...pl

> [...]
    > 12.00. Panienka poinformowala że przelewy zewnetrzne dochodza na konto
    > pomiedzy 24 a 48 GODZIN !!!! Coś się zmieniło, czy to ja zglupiałem?!

    tak zmieniło się: panienka - widocznie nowa