  • 1. Data: 2002-04-05 22:11:41
    Temat: prowizja od przelewu z zagranicy
    Od: "Darek" <n...@s...please>

    Nie wiem w którym banku otworzyć konto, aby otrzymywać przelewy z zagranicy.
    Chodzi o małe kwoty w Euro i często. Zależy mi aby bank pobierał małą
    prowizję. W wykazach prowizji poszczególne banki nie podają, że pobierają
    opłatę, a jednak tak jest, np. Inteligo 12 PLN. Czy ktoś może mi polecić
    taki bank (we Wrocławiu).

  • 2. Data: 2002-04-05 22:27:03
    Temat: Re: prowizja od przelewu z zagranicy
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Darek" <n...@s...please> wrote in message news:a8l76u$oth$1@news.onet.pl...
> [...]
    > opłatę, a jednak tak jest, np. Inteligo 12 PLN. Czy ktoś może mi polecić

    Citibank - nie pobiera prowizji od przelewow przychodzacych z zagranicy -
    konto w Euro niestety dostepne tylko jako subkonto do PLN, ale za to
    obslugiwane przez Internet

    -adrian

  • 3. Data: 2002-04-06 07:51:06
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@s...please> napisał w wiadomości

> [...]
    > opłatę, a jednak tak jest, np. Inteligo 12 PLN. Czy ktoś może mi polecić

    A czytałeś przynajmniej TOiP inteligo?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-04-06 22:54:20
    Od: "Darek" <n...@s...please>

    > zagranicy.
    >
    > Citibank - nie pobiera prowizji od przelewow przychodzacych z zagranicy -
    > konto w Euro niestety dostepne tylko jako subkonto do PLN, ale za to
    > obslugiwane przez Internet

    Dziękuję za informację. Sprawdzałem ich tabelę prowizji, nic nie znalazłem
    na ten temat, wysłałem im maila z zapytaniem. Czy to jest dostępne w koncie
    indywidualnym (najtańsza opłata miesięczna)?
    Darek

  • 5. Data: 2002-04-06 23:02:57
    Od: "Darek" <n...@s...please>

    > zagranicy.
    >
    > A czytałeś przynajmniej TOiP inteligo?

    Tak czytałem, nie ma o tym mowy w tabelach prowizji, dopiero na moje
    zapytanie dostałem informację, że prowizja wynosi 11,99 PLN i przeliczają
    Euro na PLN.
    Ciekawe dlaczego banki ukrywają takie prowizje?
    Darek

  • 6. Data: 2002-04-07 12:22:57
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Euro na PLN.
    > Ciekawe dlaczego banki ukrywają takie prowizje?

    Ech...

    Pozycja 4 TOiP inteligo... ukryte jak cholera...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-04-07 16:13:54
    Od: "Darek" <n...@s...please>

    > Ech...
    >
    > Pozycja 4 TOiP inteligo... ukryte jak cholera...

    Faktycznie, akurat w Inteligo to jest w tabeli ale przeglądam tabele
    prowizji wielu innych banków i takich informacji nie ma.
    Darek

  • 8. Data: 2002-04-07 21:12:23
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Darek" <n...@s...please> wrote in message news:a8nuj5$m80$1@news.onet.pl...

> [...]
    koncie
    > indywidualnym (najtańsza opłata miesięczna)?

    pewnie nie predko Ci odpowiedza... zadzwon lepiej do ich call center -
    dowiesz sie (albo i nie) szybciej

    dostepne jest w kazdym koncie + subkonto walutowe

    -adrian