  • 1. Data: 2002-04-05 18:03:53
    Temat: #OT;) Praca magisterska ekonomia pytanie.
    Od: "Cypher_MrG" <N...@p...fm>

    Witam,

    Moze troche nie zwiazane z tematem listy ale...(z gory przepraszam)
    Jestem studentem 5 roku ekonomii na AR.Mam do szanownych grupowiczow
    prosbe,pisze prace magisterska na temat handlu w internecie(sklepy
    internetowe itp itd) czy ktos z Was moglby podpowiedziec mi adresy stron na
    ktorych moge znalezc informacje na ten temat ,szczegolnie interesuja mnie
    regulacje prawne zwiazane z handlem i jak to na ekonomi bywa roznego rodzaju
    statystyki zwiazane z tym tematem.
    Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziekuje.

    Pozdrawiam
    Cyprian

  • 2. Data: 2002-04-05 18:22:06
    Temat: Re: #OT;) Praca magisterska ekonomia pytanie.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    rodzaju
    > statystyki zwiazane z tym tematem.
    > Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziekuje.

    huh ja znowu nie moge sie wygrzebac zza ksiazek. Caly jestem otoczony :)
    ale dla Ciebie wygrzebalem jedna z samego dolu:

    Handel Elektroniczny - konkurencja czy regulacja?
    Wlodzimierz Szpringer, wyd. Difin, Warszawa 2000.

    Kupiona w AE w Poznaniu na pieterku :)

    Oprocz tego:

    Michael de Kare-silver
    e-szok
    rewolucja elektroniczna w handlu
    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002

    Ta pierwsza masz regulacje prawne w USA i UE + troszke o Polsce

    Ta druga to wlasnie statystyki i duuuzo fajnego marketingu. Polecam
    Pierwsza kosztowala 40 druga 59 zl.

    O i jeszcze www.pwe.com.pl gdzie ta druga kupisz :)))

    Pozdrawiam i powodzenia

    --