  • 1. Data: 2003-02-20 14:36:40
    Temat: proszę o info - INTELIGO
    Od: " dd" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam Wszystkich

    Bardzo proszę o garść informacji na temat banku INTELIGO.
    Jakie ma wady i jakie zalety?
    Interesuje mnie wszystko co spotkało właścicieli konta w tym banku.
    Z góry dziękuję z podpowiedzi.

    dd

  • 2. Data: 2003-02-20 15:59:09
    Temat: Re: proszę o info - INTELIGO
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

    www.inteligo.pl

    > Jakie ma wady i jakie zalety?

    Zalezy od uzytkownika i jego potrzeb.

    > Interesuje mnie wszystko co spotkało właścicieli konta w tym banku.

    Ooo, tego się spisac nie da... WSZYSTKO ? ;))

    > Z góry dziękuję z podpowiedzi.

    Alez nie ma za co. ;))

    Seb

  • 3. Data: 2003-02-20 19:29:20
    Od: Sławomir Januszkiewicz <r...@m...moc.lp>

    weak_trader wrote:

    > Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    > pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach. Jak jestes tego świadom
    > idź do nich

    Hmmm, rozumiem, że mi kiedyś odpowiedział serwer, bo miał zdecydowanie
    męski głos i imię też jakieś takie męskie.

    Nuter

  • 4. Data: 2003-02-20 19:38:27
    Od: "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl>

    Powiem tak - jak możesz - unikaj
    Multibank dla mnie 100 razy lepszy...
    A wiesz dlaczego - bo jesteś w Polszcze !!!!!!!
    Jak mi przelew nie doszedł z Inteligo to mnie babka o haslo spytala a jak
    powiedzialem ze nie pamiętam to mi powiedziała żebym sobie przypomniał i
    zadzwonił jeszcze raz !!!!!!!!!
    W multi raz byl problem bo kasa była a bank mówił że nie ma: walisz od razu
    do przełożonego zmiany i rządasz telefonu do dyrektora ds.Obsługi Klienta.
    Babka mi kawe zrobila i kasa sie w 10 min znalazła . W inteligo to ci laska
    powie ze mozesz ja cmoknac przez telefon
    Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach. Jak jestes tego świadom
    idź do nich
    Aha - żaden inny bank nie bierze kasy za to że sie w nim np tylko 25zł
    utzrymuje bo kase szybko wydaje
    - poczytaj regulamin ......

  • 5. Data: 2003-02-20 21:06:01
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl> wrote in message

    [ciach]

    > Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    > pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach. Jak jestes tego świadom
    > idź do nich

    [ciach]

    ciekawe skad wiesz ile serwerow ma Inteligo i ze miesci sie w pokoju...
    moze tak bys nie rozpuszczal plotek jak nie masz o czyms zielonego pojecia?

    Pzdr

    - Robert -

  • 6. Data: 2003-02-20 21:08:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "weak_trader" <michal@(no-spam)amicus.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:b339v3$nf9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    > pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach. Jak jestes tego świadom
    > idź do nich

    Ciekawa teoria... i dość... hmmm... osobliwa. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-02-20 21:09:19
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

    > Jak mi przelew nie doszedł z Inteligo to mnie babka o haslo spytala a jak
    > powiedzialem ze nie pamiętam to mi powiedziała żebym sobie przypomniał i
    > zadzwonił jeszcze raz !!!!!!!!!

    Ja osobiscie się ciesze, ze 'babka' nie daje się przekonac jakiemus
    gosciowi, ktory podaje sie za mnie i rzekomo zapomnial hasla...

> [...]
    > do przełożonego zmiany i rządasz telefonu do dyrektora ds.Obsługi Klienta.
    > Babka mi kawe zrobila i kasa sie w 10 min znalazła .

    A mi sie nie zdazylo zeby mi jakas kasa w Inteligo zginela. To ja bym raczej
    sie zastanowil nad tym multi ;))

    > W inteligo to ci laska
    > powie ze mozesz ja cmoknac przez telefon

    Sądząc po niektórych głosach, chętnie bym cmoknął nawet nie przez słuchawkę
    :))

    > Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    > pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach.

    Jesli tak, to muszą się nawet nie troic ale chyba setnić :)) A serio - ilość
    serwerów najmniej mnie interesuje jesli strona chodzi szybko i sprawnie.
    Jesli Inteligo ma 4 serwery, to znam banki które chyba maja tylko pół....

    > Aha - żaden inny bank nie bierze kasy za to że sie w nim np tylko 25zł

    Są takie co biorą więcej (tokeny) a są takie co biorą mniej, ale pobierają w
    inny sposób.
    W Inteligo masz linie 0 800 (bezplatna) a innym banku 0 801 (cos tam platna)
    . Taki tam niewinny przyklad.

    Z bankami jak z dziewczynami. Zeby byc z tą, która Ci odpowiada, musisz z
    kilkoma 'pochodzić' ;))

    Seb

  • 8. Data: 2003-02-20 21:17:25
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    " dd" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Jakie ma wady i jakie zalety?
    > Interesuje mnie wszystko co spotkało właścicieli konta w tym banku.

    Hej,

    ja jestem zadowolony przy pewnych zalozeniach:
    - szukalem konta jak najbardziej zblizonego do handlonet-u (jezeli jeszcze
    ktos to pamieta)
    - nie przeszkadza mi ponoszenie oplat za przelewy, a robie ich okolo 14tu w
    miesiacu, a tylko czesc idzie na konta w PKO BP
    - mam serwis SMS i jestem z niego zadowolony - wykorzystuje go do kontroli
    rachunku - nie bawi mnie codzienne wlazenie w konto
    - wyciagi w htmlu mi odpowiadaja, a jeszcze bardziej odpowiada mi
    potwierdzenie transakcji w PDFie. Jeszcze sie nie zdarzylo, aby jakikolwiek
    dostawca serwisow mi go nie uznal, jezeli musialem je przedstawic (czy to TP
    SA, czy to STOEN)
    - bardziej odpowiada mi zdrapka niz lista kodow - czuje sie bezpieczniej
    jesli calej karty nie mozna skserowac i wejsc w posiadanie wszystkich kodow
    bez zdrapywania hasel.
    - place czesto karta przez Internet i jak na razie nie mialem problemow
    - Telecentrum jak na razie bylo kompetentne. Raz mialem problem, ale po
    odsluchaniu tasmy Inteligo oddzwonilo i przeprosilo
    - wyplaty z duzej liczby bankomatow za darmo (PKO BP i Euronet)

    Dla mnie minusy:
    - brak linii kredytowej
    - kredyt z GE drogi i nie ma mozliwosci zarzadzania nim przez www
    - brak mozliwosci dzwonienia z komorki do Telecentrum wewnatrz sieci np w
    Plusie (dzwoni sie przez Lublin)
    - brak mozliwosci zapisywania transakcji w CSV, TXT lub jakims formacie
    latwym do przelkniecia przez MS Money lub Quicken

    Pzdr

    - Robert -

    PS. Mam rowniez konto w Multibanku - ale tylko ze wzgledu na mozliwosc
    otworzenia linii jezeli bylaby mi potrzebna. Nie wykonuje z tego konta
    zadnych operacji za wyjatkiem transferow na Inteligo.

  • 9. Data: 2003-02-21 07:31:29
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze weak_trader:
    > Jak mi przelew nie doszedł z Inteligo to mnie babka o haslo spytala a jak
    > powiedzialem ze nie pamiętam to mi powiedziała żebym sobie przypomniał i
    > zadzwonił jeszcze raz !!!!!!!!!

    To źle?

    > Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    > pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach.

    Laska, która aktywowała mi wczoraj konto, dziwnie męski miała głos.

    P.S. Spostrzeżenie, które niezmiernie mnie rozbawiło: w mBanku
    awaria = konserwacja, w Inteligo awaria = modernizacja. Prawie
    parsknęłam w słuchawkę, kiedy dzwoniąc do Inteligo w celu
    aktywacji konta dowiedziałam się od konsultantki, że mają
    "małą modernizację" i żeby zadzwonić za pół godziny... :)

    Saddie, świeżo upieczony posiadacz konta w I.
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 10. Data: 2003-02-21 10:57:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    - Robert - wrote:
    > PS. Mam rowniez konto w Multibanku - ale tylko ze wzgledu na
    > mozliwosc otworzenia linii jezeli bylaby mi potrzebna. Nie wykonuje
    > z tego konta zadnych operacji za wyjatkiem transferow na Inteligo.

    Huh za 14 zlotych to mozna niezle kont utrzymac ;)
    To wlasnie najbardziej mnie zawsze powstrzymywalo przed szerzym
    korzystaniem z Inteligo. Oplat za przelewy im nie moge wydarowac ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci