    From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: proszę o info - INTELIGO
    Date: Fri, 21 Feb 2003 07:31:29 +0000 (UTC)

    Tako rzecze weak_trader:
    > Jak mi przelew nie doszedł z Inteligo to mnie babka o haslo spytala a jak
    > powiedzialem ze nie pamiętam to mi powiedziała żebym sobie przypomniał i
    > zadzwonił jeszcze raz !!!!!!!!!

    To źle?

    > Osobista Uwaga: (WAŻNE!!!!!!!!!!!!) : nie wiem czy wiesz ale inteligo to
    > pokój, z 4 serwerami i 2 laskami przzy telefonach.

    Laska, która aktywowała mi wczoraj konto, dziwnie męski miała głos.

    P.S. Spostrzeżenie, które niezmiernie mnie rozbawiło: w mBanku
    awaria = konserwacja, w Inteligo awaria = modernizacja. Prawie
    parsknęłam w słuchawkę, kiedy dzwoniąc do Inteligo w celu
    aktywacji konta dowiedziałam się od konsultantki, że mają
    "małą modernizację" i żeby zadzwonić za pół godziny... :)

    Saddie, świeżo upieczony posiadacz konta w I.
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/