  • 1. Data: 2003-02-20 10:26:37
    Temat: hakerzy z pbb? ;-)))
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03022
    0/pieniadze_a_3.html#1

    Waldek

  • 2. Data: 2003-02-20 10:44:14
    Temat: Re: hakerzy z pbb? ;-)))
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "bwwald" <b...@w...onet.pl> wrote in
    news:b32agv$ehu$1@flis.man.torun.pl:

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03022
    0/pieniadze_a_3.htm
    > l#1

    I pomyslec, ze kupujac niektore gazety utrzymujemy takich ignorantow. Przeciez ten
    artykul nie trzyma sie kupy !

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-20 10:47:24
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03022
    0/pieniadze_a_3.html#1

    Boze ale bzdura !!!!!!!!
    Jak tak samo bylo z bilingami Rywina to ,......

  • 4. Data: 2003-02-20 11:13:48
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 20 Feb 2003 11:47:24 +0100 "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    > U?ytkownik "bwwald" <b...@w...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Boze ale bzdura !!!!!!!!
    > Jak tak samo bylo z bilingami Rywina to ,......

    Rany julek?! Kto to jest ten Pawel Blajer???
    Jednego dnia o wystawie pudli, nastepnego o ebankach...
    Juz niech lepiej pisze o wystawach pudli! Pudel jaki jest kazdy widzi
    ;-)

    Szymon

  • 5. Data: 2003-02-20 11:36:09
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Rany julek?! Kto to jest ten Pawel Blajer???
    > Jednego dnia o wystawie pudli, nastepnego o ebankach...
    > Juz niech lepiej pisze o wystawach pudli! Pudel jaki jest kazdy widzi
    > ;-)

    A ja od razu napisalem maila do odpowiedniej osoby. Amra, wysylaj tam szybko CV ! ;-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-02-20 11:50:03
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    20 Feb 2003 12:36:09 +0100 Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    wrote:

    > Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> wrote in
    >
    > /ciach.../

    > A ja od razu napisalem maila do odpowiedniej osoby. Amra, wysylaj tam szybko CV !
    ;-)

    Amra moze byc 'overqualified' na takie stanowisko. Wiec moze sie
    okazac 'underpaid'....
    A jak tam u Ciebie Amra z pisaniem o pudlach? ;-)

    Szymon

  • 7. Data: 2003-02-20 11:56:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > A ja od razu napisalem maila do odpowiedniej osoby. Amra, wysylaj
    > tam szybko CV ! ;-)

    Eeeee - no kurka. Ja zaden dziennikarz ;) tylko publikacje sobie robie
    ;)

  • 8. Data: 2003-02-20 12:51:17
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    >Jednego dnia o wystawie pudli, nastepnego o ebankach...
    >Juz niech lepiej pisze o wystawach pudli! Pudel jaki jest kazdy widzi

    A gdzie ten artykul o pudelkach? ;-)

    Trzeba jednak przyznac, ze nie tylko czyta on grupe (moze nie zawsze
    prawidlowo wyciaga wnioski :-))
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/06/20020627/200206270021
    .html?k=on;t=19930121200
    30220
    lecz nawet z niektorymi uczestnikami przeprowadzal wywiady
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/06/20020627/200206270025
    .html?k=on;t=19930121200
    30220

    Waldek

  • 9. Data: 2003-02-20 15:28:57
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" napisal w wiadomosci ...

    Jak to kto to jest??? Kolega z grupy!!!

  • 10. Data: 2003-02-20 17:44:18
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jo44" <j...@o...pl> wrote in news:b32s7p$crk$1@korweta.task.gda.pl:

    /ciach.../

    > Jak to kto to jest??? Kolega z grupy!!!

    Anonim jakis ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.