  • 11. Data: 2003-02-21 18:14:51
    Temat: Re: proszę o info - INTELIGO
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b350kc$spd$1@news.onet.pl...

    > Huh za 14 zlotych to mozna niezle kont utrzymac ;)
    > To wlasnie najbardziej mnie zawsze powstrzymywalo przed szerzym
    > korzystaniem z Inteligo. Oplat za przelewy im nie moge wydarowac ;)
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

    Owszem a i mozna, ale tak jak podkreslalem. Nie interesuja mnie darmowe
    konta nawet jezeli moglbym miec ich 100.
    Jestem sklonny i ponosze oplaty za przelewy dlatego, ze serwis mi odpowiada.
    Do inwestowania pieniedzy mam inne mechanizmy.

    Pzdr - Robert

  • 12. Data: 2003-02-21 19:33:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Jestem sklonny i ponosze oplaty za przelewy dlatego, ze serwis mi
    > odpowiada. Do inwestowania pieniedzy mam inne mechanizmy.

    Ale ja nie mowie o darmowych konrtach typu mBank czy zewykle w
    Lukasie - ale wlasciwie poza BZWBK kazde inne, ktore nie pobiera oplat
    za przelewy