  • 1. Data: 2006-08-18 22:03:36
    Temat: Czy CHF pójdzie w górę
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    W ciągu dzisiejszego dnia po 15 tej frank ostro ruszył w górę - z poziomu 2.457
    do ok. 2.470. Trend z ostatniego tygodnia też jest wzrostowy, aczkolwiek na
    wykresie miesięcznym dalej widać spadek. Jak myślicie, czy jest szansa, że frank
    wkońcu ruszy w górę ?

  • 2. Data: 2006-08-18 22:04:51
    Temat: Re: Czy CHF pójdzie w górę
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    >W ciągu dzisiejszego dnia po 15 tej frank ostro ruszył w górę
    Euro też zarysowuje podobny trend. Czyżby koniec dołka ?

  • 3. Data: 2006-08-19 07:27:32
    Od: Jacek Maliszewski <j...@d...com>

    jaQbek napisał(a):
> [...]
    > wzrostowy, aczkolwiek na wykresie miesięcznym dalej widać spadek. Jak
    > myślicie, czy jest szansa, że frank wkońcu ruszy w górę ?

    Bez watpienia warto bylo obstawic oslabienie Zlotego, gdy Dolar testowal
    poziom 2,98-2,99. Czyzbys mial zamiar sprobowac swych sil w spekulacji
    na rynku walutowym?

    Malin

  • 4. Data: 2006-08-19 08:06:04
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Bez watpienia warto bylo obstawic oslabienie Zlotego, gdy Dolar testowal
    > poziom 2,98-2,99. Czyzbys mial zamiar sprobowac swych sil w spekulacji na
    > rynku walutowym?
    NIe, przymierzam się po prostu do kredytu mieszkaniowego we frankach i obecny
    jego kurs nie specjalnie mnie zadawala.

  • 5. Data: 2006-08-19 12:56:18
    Od: Jacek Maliszewski <j...@d...com>

    jaQbek napisał(a):
    > NIe, przymierzam się po prostu do kredytu mieszkaniowego we frankach i
    > obecny jego kurs nie specjalnie mnie zadawala.

    Kazdemu bedacemu w podobnej sytuacji sugeruje zawsze to samo. Wziac
    teraz kredyt w PLN, a JESLI (powtarzam JESLI) Zloty sie oslabi do
    powiedzmy 2,65 Chf/Pln, to wtedy przewalutujesz na CHF.

    Jesli rynek nie da ci szansy i Zloty sie nie oslabi, to bedziesz splacac
    w PLN i tyle... czekajac az wreszcie kiedys pojawi sie jakas super
    okazja do przewalutowania.

    Malin

  • 6. Data: 2006-08-20 23:24:28
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Kazdemu bedacemu w podobnej sytuacji sugeruje zawsze to samo. Wziac teraz
    > kredyt w PLN, a JESLI (powtarzam JESLI) Zloty sie oslabi do powiedzmy 2,65
    > Chf/Pln, to wtedy przewalutujesz na CHF.
    Ale z drugiej strony raczej mało prawdopodobne jest, by raty w CHF wyszły
    kiedykolwiek większe niż w PLN

  • 7. Data: 2006-08-21 06:24:45
    Od: Jacek Maliszewski <j...@d...com>

    jaQbek napisał(a):
    > Ale z drugiej strony raczej mało prawdopodobne jest, by raty w CHF
    > wyszły kiedykolwiek większe niż w PLN

    Moze tak, a moze nie? W Czechach tez kiedys mawiaono, ze nie mozliwe by
    stopy procentowe byly nizsze niz stopa EBC... a jednak ....

    Ja nie mowie, ze nie warto rac kredytow w CHF. Mowie jedynie, ze teraz
    nie ma ku temu okazji. Na okazje warto cierpliwie poczekac :) Tak
    naprawde zarabia sie na super okazjach - jak wszedzie .....

    Malin