  • 1. Data: 2002-12-12 11:11:40
    Temat: Czat na Bankierze
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Fajny, fajny :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-12 12:08:55
    Temat: Re: Czat na Bankierze
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Fajny, fajny :)

    Ciekawe tylko w jakim stopniu przełoży się na faktyczną poprawę
    funkcjonalności..

    Pix

  • 3. Data: 2002-12-12 18:27:41
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2002 12:11:40 +0100,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:
    > Fajny, fajny :)

    A jest gdzieś jego zapis ?

    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 4. Data: 2002-12-12 19:32:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A jest gdzieś jego zapis ?

    Pewnie bedzie gdzies w Bankierze (chyba?)

  • 5. Data: 2002-12-12 21:49:33
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Pewnie bedzie gdzies w Bankierze (chyba?)

    A w międzyczasie mógłbyś kilka ciekawszych informacji zasygnalizować? :-)

  • 6. Data: 2002-12-12 21:59:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A w międzyczasie mógłbyś kilka ciekawszych informacji
    zasygnalizować? :-)

    Ja osobiscie nic nowego sie nie dowiedzielem, no moze poza tym, czym
    jezdzi prezes Lachowski, jak spedza sylwestra i takie tam :)

    Z nowosci - potwierdzili ze bedzie supermarket w mBanku itp.

    ciekawostka.
    Poczatkowo plany zakladaly, ze bedzie 100 placowek Multibanku. Na
    rozwoj detalu BRE przeznaczyl (co i w chacie zostalo potwierdzone) 50
    mln dolarow (a dac wam inna ciekawostke - 35-50 mln dolarow
    portzebowal tworca Inteligo ;).
    W miedzyczasie zrewidowano plan do 50 placowek (ze niby nauczyli sie z
    mBanku).
    Teraz cos mi sie kolacze 35 placowek...

    No to chyba obcieli ten budzet znacznie ;))) (albo poszlo na mBank?).

    aha - no i nie bedzie placowki w Radomiu - 14 miasto co do wielkosci w
    Polsce (chamstwo - BZWBK tez nie ma!!!).

    Nie wiem jak traktowac odpowiedz Piotra Gawrona (ten to jest fanatyk
    mBanku, z WB niezla paczke tam tworza :D, ale cos bylo o SMSach itp.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 7. Data: 2002-12-12 22:23:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:atb15k$24t$1@news.onet.pl...

    > aha - no i nie bedzie placowki w Radomiu - 14 miasto co do wielkosci w
    > Polsce (chamstwo - BZWBK tez nie ma!!!).

    W u sasiadow za miedza w Kielcach bedzie? :)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-12-12 22:28:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > W u sasiadow za miedza w Kielcach bedzie? :)

    A to pewnie w zwiazku z koneksjami rodzinnymi prezesa... ;)

  • 9. Data: 2002-12-12 23:47:20
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W u sasiadow za miedza w Kielcach bedzie? :)
    >
    > --
    > JaKi

    Ja cały czas obstawiam lokal po dawnym PeKao SA na Sienkiewicza. Masz
    jakieś inne typy?
    Marcin

  • 10. Data: 2002-12-13 09:13:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > aha - no i nie bedzie placowki w Radomiu - 14 miasto co do wielkosci w
    > Polsce (chamstwo - BZWBK tez nie ma!!!).

    AMRA - a może jakieś wnioski z tego. Widocznie Radom nie jest aż tak
    atrakcyjny. No, ale Fortis jest be, bo nie daje Ci VC, a Multi i BZWBK to
    chamy bo nie otwierają oddziału w Radomiu :-)))
    Wiesz - w Zabrzu też nie ma ani oddziału Multi ani BZWBK, a jest praktycznie
    wielkości Radomia, natomiast z pewnością z wiekszą siłą nabywczą.

    > Nie wiem jak traktowac odpowiedz Piotra Gawrona (ten to jest fanatyk
    > mBanku, z WB niezla paczke tam tworza :D, ale cos bylo o SMSach itp.

    Zbyt uważnie to nie czytałeś tego chata ;-)

    K. Kowalski