  • 1. Data: 2002-07-09 07:16:22
    Temat: promocja w mBanku
    Od: "slam" <s...@n...com>

    witam

    czy ktos z szanownych grupowiczow bierze udzial w promocji mBanku wyprawa z
    Piotrem Pustelnikiem?
    jak uwazacie, czy oni rzeczywiscie za 8 klientow beda dawac cyfraki, czy
    moze gdzies jest jakis ukryty haczyk?
    prosze o opinie

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-07-09 07:29:39
    Temat: Re: promocja w mBanku
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    mBank powinien dbac o swoj wizerunek, wiec jesli tak deklaruja ze beda
    przyznawac takie a takie nagrody to mozna sie tego po nich spodziewac.

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 3. Data: 2002-07-09 08:02:06
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "slam" <s...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Piotrem Pustelnikiem?
    > jak uwazacie, czy oni rzeczywiscie za 8 klientow beda dawac cyfraki, czy

    sądzę, że za 8 klientów dostaniesz "cyfraka"
    ale najpierw zbierz tych 8 klientów - co obecnie nie jest już takie łatwe

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-07-09 13:31:22
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "slam" <s...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Piotrem Pustelnikiem?
    > jak uwazacie, czy oni rzeczywiscie za 8 klientow beda dawac cyfraki, czy

    Przeczytaj sobie regulamin.
    Ja go nie nzam ale jak znam życie to za 8 nowych klientów masz szansę wygrać
    cyfraka tzn. rzucą do rozdania 10 aparatów i będą losować spośród wszystkich
    spełniających powyższy warunek