  • 1. Data: 2002-07-08 22:38:46
    Temat: [MultiBank] - zmiana %%%
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Od 8 czerwca 2002 roku MultiBank wprowadził nowe stopy procentowe depozytów i
    kredytów. Zmiana oprocentowania spowodowana została decyzją Rady Polityki
    Pieniężnej o kolejnej obniżce stóp procentowych podstawowych produktów
    depozytowych i kredytowych. Szczegóły w Tabeli Oprocentowania(www.multibank.pl).

  • 2. Data: 2002-07-08 22:52:39
    Temat: Re: [MultiBank] - zmiana %%%
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > Pieniężnej o kolejnej obniżce stóp procentowych podstawowych produktów
    > depozytowych i kredytowych. Szczegóły w Tabeli

    Czy mam omamy, czy tez oprocentowanie linii kredytowych i multiplanow nie
    uleglo zmianie ?

    marekz

  • 3. Data: 2002-07-08 22:55:17
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Od 8 czerwca 2002 roku MultiBank wprowadził nowe stopy procentowe
    depozytów i
    [...]

    Juz pomijam fakt, ze 8 czerwca byl miesiac temu. W tyl zmienili ? :))

    marekz

  • 4. Data: 2002-07-09 06:37:16
    Od: <p...@b...com.pl>

    Oczywiście zmiana oprocentowania w MultiBanku, nastąpiła 8 lipca br,
    przepraszamy za ten czeski błąd, który pojawił się wczoraj wieczorem w
    Internecie. Przesyłam link do wspomnianej, bieżącej aktualności:
    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml
    oraz pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów
    Piotr Ludwisiak

  • 5. Data: 2002-07-09 07:05:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czy mam omamy, czy tez oprocentowanie linii kredytowych i multiplanow nie
    > uleglo zmianie ?

    Nie wiem jak multiplany, ale %% kredytu w ROR tak:
    Ja, My: 14,1 %
    Jestem 13,6 % - hehe cos jak dla goldow w mB :-)

  • 6. Data: 2002-07-10 06:15:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Piotr Ludwisiak

    Notujcie, notujcie :)