  • 1. Data: 2005-01-19 23:29:48
    Temat: program do wydruku zestawienia z konta
    Od: <h...@c...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś program umożliwiający wydrukowanie np. dziennych wpływów
    na konto w mBanku ?
    Chodzi mi o coś podobnego do eportfel, ale tam niestety nie widać
    zleceniodawcy, a tylko tytuł przelewu. Najlepiej jeszcze żeby dało się
    ukryć aktualne saldo. Tylko data, zleceniodawca, tytuł i kwota.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2005-01-20 00:58:28
    Temat: Re: program do wydruku zestawienia z konta
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 20 Jan 2005 00:29:48 +0100, na pl.biznes.banki, h...@c...pl w
    wiadomości <news:csmqpb$kgd$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > zleceniodawcy, a tylko tytuł przelewu. Najlepiej jeszcze żeby dało się
    > ukryć aktualne saldo. Tylko data, zleceniodawca, tytuł i kwota.

    Zobacz eBankExpress - http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm
    Program posiada sekcję demonstracyjną, więc bez ściągania z mBanku
    własnych danych będziesz mógł sprawdzić, czy odpowiada on Twoim
    potrzebom.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2005-01-20 15:46:11
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    Moze emSzmal http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/

    --
    Daniel

  • 4. Data: 2005-01-20 21:43:23
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 20 Jan 2005 16:46:11 +0100, na pl.biznes.banki, D. Kostrzewski w
    wiadomości <news:csojnu$lv9$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Moze emSzmal http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/

    A czy wiadomo coś na temat autora tego programu?
    Bo to trochę strach używać do bankowości programu, którego autor ukrywa
    sie pod nickiem.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2005-01-20 23:15:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 22:43:23 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote:

    >Bo to trochę strach używać do bankowości programu, którego autor ukrywa
    >sie pod nickiem.

    można zajrzeć w źródło, a nawet przekompilować sobie.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2005-01-21 10:53:39
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 21 Jan 2005 00:15:21 +0100, na pl.biznes.banki, Jarek Andrzejewski
    w wiadomości <news:are0v017mhpnfum7vovkmkdhckoqjtkdr7@4ax.com>
    napisał(a):

    > można zajrzeć w źródło, a nawet przekompilować sobie.

    Nie każdy użytkownik mBanku jest programistą.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2005-01-21 11:08:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof K. Maj said the following On 2005-01-21 11:53:
    [...]

    > Nie każdy użytkownik mBanku jest programistą.

    Jak równiez nie kazdy zna sie na HTML-u, SSL-u i paru innych technologiach.
    IMHO - czepoiasz się.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-01-21 11:42:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 21 Jan 2005 12:08:34 +0100, na pl.biznes.banki, Kamil Jońca w
    wiadomości <news:csqrc3.32s.1@bambus.kjonca.bogus> napisał(a):

    > Jak równiez nie kazdy zna sie na HTML-u, SSL-u i paru innych technologiach.
    > IMHO - czepoiasz się.

    Do korzystania z bankowości internetowej nie jest potrzebna znajomość
    HTML-a, ani SSL-a. Natomiast aby samemu sprawdzić, czy dany program nie
    zawiera trojana lub back-doora, umiejętność programowania jest
    niezbędna.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 9. Data: 2005-01-21 17:49:59
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 12:42:29 +0100,
    osoba podpisana: Krzysztof K. Maj <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>
    napisała:

> [...]
    > HTML-a, ani SSL-a. Natomiast aby samemu sprawdzić, czy dany program nie
    > zawiera trojana lub back-doora, umiejętność programowania jest

    To teraz jeszcze powiedz na czym opierasz swoje zaufanie do przeglądarki
    używanej do łączenia się z bankiem...

    KJ

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 10. Data: 2005-01-21 19:27:24
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 21 Jan 2005 17:49:59 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Kamil Jonca w
    wiadomości <news:slrncv2g67.61n.kjonca@kjonca.kjonca.bogus> napisał(a):

    > To teraz jeszcze powiedz na czym opierasz swoje zaufanie do przeglądarki
    > używanej do łączenia się z bankiem...

    Zakładam, że producent przeglądarki ma za dużo do stracenia w razie
    wykrycia back-doora. Natomiast anonimowy i nieznany autor emSzmala nie
    ryzykuje niczym.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj