  • 1. Data: 2005-01-19 20:56:07
    Temat: Moneybookers i BZWBK :/
    Od: "Owca" <o...@p...net>

    Założyłem konto na moneybookers.com wszsytko ładnie sie udało, ale problem
    pojawia się przy wpłaceniu pieniedzy do nich. Posiadam konto w Banku
    zachodnim i mam problem z przelaniem pieniedzy gdyz koniecznie trzeba wpsiac
    adres banku zeby przelew "poszedl" a tego na stronie money bookers nie
    podano. Są tylko takie dane:
    Account holder: Moneybookers Ltd.
    Bank: BRE Bank SA
    Account number: 20 1140 1010 0000 3270 5600 1001
    Sort / Bank Code: 11401010
    Account currency: PLN

    Prosze o podanie adresu banku bądz o instrukcje jak przelać pieniądze na to
    konto z konta w BZWBK.
    Dziękuje:]

    --
    GG: 427XXXX
    owca[wytnij_to]@poprostu.net

  • 2. Data: 2005-01-19 22:12:59
    Temat: Re: Moneybookers i BZWBK :/
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Owca wrote:

    > Prosze o podanie adresu banku bądz o instrukcje jak przelać pieniądze
    > na to konto z konta w BZWBK.

    MONEYBOOKERS LIMITED C3 CAIRNGORM HOUSE,MERIDIAN GATE, 203 MARSH WALL ,
    LONDON E14 9YT

  • 3. Data: 2005-01-19 22:13:41
    Od: RoDan <r...@U...interia.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 21:56:07 +0100, Owca napisał(a):

    /ciach/
    > Prosze o podanie adresu banku bądz o instrukcje jak przelać pieniądze na to
    > konto z konta w BZWBK.
    > Dziękuje:]
    Podajesz adres i nazwę posiadacza rachunku a nie banku. Posiadaczem
    rachunku jesteś chyba Ty, czy się mylę?

    A naprościej zadac to pytanie (jeśli właścicielem konta jest Moneybrokers)
    właściciela konta.

    pozdrawiam
    RoDan

    --
    Być człowiekiem, to czuć, kładąc swoją cegłę, że bierze się udział w
    budowaniu świata. Antoine de Saint - Exupéry (1900 - 1944)

  • 4. Data: 2005-01-19 22:40:40
    Od: "Owca" <o...@p...net>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > MONEYBOOKERS LIMITED C3 CAIRNGORM HOUSE,MERIDIAN GATE, 203 MARSH WALL ,
    > LONDON E14 9YT

    tiaa tyle ze kod pocztowy sie nie zgadza :/ wyswietla nie porawny kod
    pocztowy :/ a tak wogule to raczej chodzilo mi o adres banku w polsce bo
    konto jest w polskim banku...nie stac mnie na robienie przelewów
    miedzynarodowych:/ Będe musiał napisac do supportu moneybookers ale na
    szybkom odpowiedz podobno nie ma co liczyc:/

    --
    GG: 4278020

  • 5. Data: 2005-01-19 22:42:17
    Od: "Owca" <o...@p...net>

  • 6. Data: 2005-01-20 00:19:53
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >miedzynarodowych:/ B?de musia? napisac do supportu moneybookers ale na
    >szybkom odpowiedz podobno nie ma co liczyc:/
    --------------
    czemu -- moneyb.. odpowiada calkiem calkiem -- srednio 2 dni
    moja rada - pewnie malo pomocna ale... zaloz sobie konto w innym pl
    banku :) - nie znam bardziej prymityw (moze oprocz spoldzi) banku w
    PL ktory by robil wiecej problemow swym userom - zreszta jak sam
    widzisz na tak durnych sprawach sie wywala

    w takim mB mozesz wpisac mis uszatek, ulica ziemska 2, 19 222 ksiezyc
    i przelew pojdzie :)

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/

  • 7. Data: 2005-01-20 16:14:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Owca wrote:

> [...]
    > miedzynarodowych:/ Będe musiał napisac do supportu moneybookers ale na
    > szybkom odpowiedz podobno nie ma co liczyc:/

    Pomijając fakt że w adres odbiorcy (i w nazwę z resztą też) krajowego
    przelewu możesz wpisać cokolwiek, po co adres banku? To jest BRE O/Reg. w
    Warszawie - tylko co z tego ma wyniknąć?

    Bogdan B.