  • 1. Data: 2004-10-11 23:15:29
    Temat: program do importu historii operacji z mBanku
    Od: "Pawel Lancucki" <p...@l...pl>

    Polecam swój program "MBANK 2004" do importu danych z mBanku. www.lanco.pl
    --
    Z pozdrowieniami
    Paweł Łańcucki

    p...@l...pl
    www.lanco.pl

  • 2. Data: 2004-10-12 06:50:31
    Temat: Re: program do importu historii operacji z mBanku
    Od: "unoduo" <u...@x...pl>

    emSzmal jest za darmo
    http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-10-12 08:34:20
    Od: "Pawel Lancucki" <p...@l...pl>

    Mój program nie łączy sie bezpośrednio z mBankiem jest więc w 100%
    bezpieczny, a o ile wiem żaden program nie dostał i nie dostanie atestu od
    mBanku.
    Ja napewno nie używałbym programu w którym musze podac ID i HASŁO do
    swojego konta w banku..
    Nie mam złych intencji wobec autorów programu ale znając naszych hakerów i
    rózne trojany życzę miłej pracy z bezpłatnym programem.

    --
    Z pozdrowieniami
    Paweł Łańcucki

    p...@l...pl
    www.lanco.pl

  • 4. Data: 2004-10-12 14:49:37
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Pawel Lancucki wrote:
    > Mój program nie ??czy sie bezpo?rednio z mBankiem jest wi?c w 100%
    > bezpieczny,

    No, takie sformulowanie jest co najmniej ryzykowne, i to w odniesieniu
    do kazdego programu.

    > a o ile wiem ?aden program nie dosta? i nie dostanie atestu od
    > mBanku.

    Lata temu na tej liscie byl temat omawiany. Rozwiazaniem byloby
    wdrozenie przez mBank (i inne banki) ktoregos z istniejacych systemow,
    np HBCI.

    > Ja napewno nie u?ywa?bym programu w którym musze podac ID i HAS?O do
    > swojego konta w banku..

    Ja bym uzywal - pod pewnymi warunkami...

    > Nie mam z?ych intencji wobec autorów programu ale znaj?c naszych hakerów i
    > rózne trojany ?ycz? mi?ej pracy z bezp?atnym programem.

    A ja "znajac naszych hakerów i rózne trojany" zycze milej pracy z
    programem bez dostepnego kodu zrodlowego (do samodzielnej kompilacji).

    Miko

  • 5. Data: 2004-10-12 18:31:43
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Pawel Lancucki <p...@l...pl> zapodał(a):
> [...]
    > dostanie atestu od mBanku.
    > Ja napewno nie używałbym programu w którym musze podac ID i HASŁO do swojego konta
    [...]

    Używasz czytnika pocztowego i wprowadzasz tam swoje hasło??
    Popadasz w paranoje: szczególnie, że są źródła programu i możesz sam
    sobie skompilować.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-10-12 19:02:51
    Od: "Pawel Lancucki" <p...@l...pl>

    To nie paranoja.
    Ja , może i mógłbym skompilować sobie źródła bo jestem programistą, ale
    zwykłego użytkownika, który tego nie zrobi, trzeba przekonać o
    bezpieczeństwie programu a to jest bardzo trudne.

  • 7. Data: 2004-10-13 04:34:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

> [...]
    > zwykłego użytkownika, który tego nie zrobi, trzeba przekonać o
    > bezpieczeństwie programu a to jest bardzo trudne.

    przemyślałem sobie - w sumie masz jednak dużo racji.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-10-13 07:56:23