  • 1. Data: 2002-04-16 17:08:23
    Temat: problemy z autoryzacja VC Lukas Banku
    Od: "Krzysztof Cieplucha" <kris@nie_spam_uj@home.pl>

    witajcie!

    w ciagu kilku ostatnich dni mam ogromne problemy z autoryzacja Visy Classic
    Lukas Banku
    w 9 próbach na 10 dostaje brak autoryzacji - "odmowa".
    sytuacja ma miejsce o róznych porach, w róznych terminalach (zarówno Pekao
    SA jak i Polcard)
    jednoczesnie maestro z citi autoryzuje sie bez zajakniecia.

    ck bzwbk sciemnia ze oni nie rozmawiaja z klientem koncowym, infolinia
    lukasa ze to moze byc problem z karta (raczej nie wydaje mi sie - terminal
    sczytuje dane poprawnie, zreszta czesto jest tak ze w sklepie obok nie ma
    problemu) albo ze lacza moga byc przeciazone (rano tez???)

    dla pelniejszego obrazu dodam ze karta jest prawie nowa i w idealnym stanie
    a cala rzecz dzieje sie w szczecinie.

    ktos ma podobne problemy z ta karta?

    co z tym fantem zrobic? wystapic o duplikat (a jesli to nie wina karty?) ???

    -[KRIs]-

  • 2. Data: 2002-04-16 18:24:06
    Temat: Re: problemy z autoryzacja VC Lukas Banku
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Sprawdz stan dostepnych srodków w bankomacie to powinno cos powiedziec na
    temat karty. Jak tam nie odpali to moze byc cos z karta. Od poczatku marca
    jak mam karte nic takiego mi sie nie przytrafilo. Czy to jest nowa karta czy
    wznawiana bo jezeli wznawiana to chyba trzeba ja aktywowac via bankomat albo
    jakas transakcja z pin
    Pzdr
    Uzytkownik "Krzysztof Cieplucha" <kris@nie_spam_uj@home.pl> napisal w
    wiadomosci news:6ilh9a.07s.ln@his...
> [...]
    >
    > ktos ma podobne problemy z ta karta?
    >
    > co z tym fantem zrobic? wystapic o duplikat (a jesli to nie wina karty?)
    ???

  • 3. Data: 2002-04-17 09:30:02
    Od: Krzysztof Ciepłucha <kris@nie_spam_uj@home.pl>

    Użytkownik "Romek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz stan dostepnych srodków w bankomacie to powinno cos powiedziec na
    > temat karty.

    nie mam pod ręką żadnego bankomatu bzwbk żeby sprawdzić saldo...

    > Jak tam nie odpali to moze byc cos z karta.

    Karta jest raczej ok. Płaciłem nią na samoobsługowej stacji Neste24 (trans.
    bezgotówkowa z pinem) i nie było problemu.

    > Czy to jest nowa karta czy
    > wznawiana bo jezeli wznawiana to chyba trzeba ja aktywowac via bankomat
    albo
    > jakas transakcja z pin

    karta ma kilka miesięcy. wcześniej nie było z nią żadnych problemów - a
    używam jej zwykle kilkanaście razy w miesiącu
    problemy trwają od około tygodnia. skoro więc nie karta, to co to może być?

    -[KRIs]-

  • 4. Data: 2002-04-17 10:40:59
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ciepłucha" <kris@nie_spam_uj@home.pl> napisał w
    wiadomości news:3cbd409b$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > używam jej zwykle kilkanaście razy w miesiącu
    > problemy trwają od około tygodnia. skoro więc nie karta, to co to może

    i jestes pewien ze nie przekroczyles limitu ? To moze ktos za ciebie go
    przekroczyl ? Najlepiej sprawdz dostepny limit na infolinii.

    D.