  • 1. Data: 2002-04-16 13:52:02
    Temat: Konkurs multibanku + brak telefonu = klient drugiej kategorii :-(
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam.
    Mam tylko komorke, nie mam tel.stacjonarnego. A wiec w konkursie
    Multibanku wziac udzialu nie moge :-/. Pech.

    BaLab

  • 2. Data: 2002-04-16 14:06:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam tylko komorke, nie mam tel.stacjonarnego. A wiec w konkursie
    > Multibanku wziac udzialu nie moge :-/. Pech.

    To wpisz ja zamiast telefonu

  • 3. Data: 2002-04-16 14:32:23
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > To wpisz ja zamiast telefonu
    Komórka nie ma takiego upierdliwego formatu jak żądają w tej ankiecie

    Ja w stacjonarnym wpisałem (00)000-00-00 :))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-04-17 07:33:27
    Od: "Phink" <p...@N...pl>

    > Komórka nie ma takiego upierdliwego formatu jak żądają w tej ankiecie
    >
    > Ja w stacjonarnym wpisałem (00)000-00-00 :))

    Może mieć: zamiast pisać np. 601-XX-XX-XX napisz (60)1XX-XX-XX

    pzdr.Phink

    P.S. Oby tylko nie wybierali z prefixem :-)