    From: "Romek" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy z autoryzacja VC Lukas Banku
    Date: Tue, 16 Apr 2002 20:24:06 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@as1-82.opole.dialup.inetia.pl

    Sprawdz stan dostepnych srodków w bankomacie to powinno cos powiedziec na
    temat karty. Jak tam nie odpali to moze byc cos z karta. Od poczatku marca
    jak mam karte nic takiego mi sie nie przytrafilo. Czy to jest nowa karta czy
    wznawiana bo jezeli wznawiana to chyba trzeba ja aktywowac via bankomat albo
    jakas transakcja z pin
    Pzdr
    Uzytkownik "Krzysztof Cieplucha" <kris@nie_spam_uj@home.pl> napisal w
    wiadomosci news:6ilh9a.07s.ln@his...
    > witajcie!
    >
    > w ciagu kilku ostatnich dni mam ogromne problemy z autoryzacja Visy
    Classic
> [...]
    >
    > ck bzwbk sciemnia ze oni nie rozmawiaja z klientem koncowym, infolinia
    > lukasa ze to moze byc problem z karta (raczej nie wydaje mi sie - terminal
    > sczytuje dane poprawnie, zreszta czesto jest tak ze w sklepie obok nie ma
    > problemu) albo ze lacza moga byc przeciazone (rano tez???)
    >
    > dla pelniejszego obrazu dodam ze karta jest prawie nowa i w idealnym
    stanie
    > a cala rzecz dzieje sie w szczecinie.
    >
    > ktos ma podobne problemy z ta karta?
    >
    > co z tym fantem zrobic? wystapic o duplikat (a jesli to nie wina karty?)
    ???