  • 1. Data: 2002-04-16 16:44:29
    Temat: Re: e-pkobp - lipa do potegi
    Od: "Leszek Olech" <l...@f...onet.pl>

    > Dzieki za info, wlasnie zamierzalem sobie zalozyc e-pko-konto, ale po
    > Waszych postach zrezygnuje

    W ogole to konto to pomylka - masz jedno konto w PBK a kaza zalozyc
    drugie, zeby dokonywac operacji za pomoca komputera. Trzeba wysylac na nie
    pieniadze z normalnego konta - zeby je wydac. W takiej sytuacji mozna
    sobie zalozyc inteligo czy w m-banku i wyjdzie na to samo (wlasciwie
    lepiej, bo wyzsze oprocentowanie). Jesli ktos chce zalozyc tradycyjne
    konto i moc potem uzywac komputera to polecam BP-H czy BSK - to jest
    tansze a prowizje z karty (w obcych bankomatach) stale niezaleznie od
    kwoty.
    Leszek