    From: "p.wis" <przemyslawwisniewski(bez)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: problemy z BIK
    Date: Sun, 11 Sep 2005 10:53:43 +0200

    w dosc dziwny sposob zostalem umieszczony w bazie BIK. Nie otrzymalem
    jeszcze informacji zamieszczonych w bazie ciagle oczekuje, jednak
    przypuszczam ze stalo sie tak za sprawa BZWBK.
    mianowicie dawno dawno temu posiadalem tam konto ktore prowadzone bylo bez
    oplat. w momencie wprowadzenia oplaty za prowadzenie pofatygowalem sie do
    oddzialu i zamknalem je(pilnujac zeby nie bylo salda ujemnego), jednak w
    niewyjasniony do dnia dzisiejszego sposob nie zostalo zamkniete. Wyciagi nie
    byly przysylane ale oplata za prowadzenie byla pobierana przez kolejne lata
    po czym dostalem z jakiegos centrum kredytowego pismo ze zalegam z
    kredytem. poinformowalem bank ze zadnego kredytu nie posiadam i ze to
    pomylka jakas. Pani z banku nic mi nie mogla powiedziec czego dotyczy ta
    sprawa.

    Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy starajac sie o kredyt hipoteczny dostalem
    odpowiedz odmowna z powodu figurowania w bazie BIK jako dluznik.

    Czy BZWBK mial prawo umiescic mnie w bazie i jak ta sytuacje odkrecic
    poniewaz figurowanie w tej bazie potrafi mocno utrudnic zycie jak sie
    przekonalem na wlasnej skorze.