  • 21. Data: 2003-12-19 10:58:53
    Temat: Re: pre-paid
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:brtg1i$75j$1@news.lublin.pl...

    > Aha, NIE CHCE nikogo męczyć opaowaidając fakty RZECZYWISTE dlatego
    > PUBLICZNIE prosze Ciebei o PLONKa

    Ty nie masz męczyć. Tylko po prostu zastosuj się do zasady 'piszę o tym, co
    wiem, a jak nie mam zielonego pojęcia, to siedzę cicho'.
    A mój KF jest moim KFem i niech tak zostanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-12-19 11:00:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Napisze DUŻYMI LITERAMI
    > POSIADACZ

    Nie ma związku z tematem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-12-19 11:01:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Jasno pisze że z dowodem. nadal twierdzisz, zę ni ejest ona przypisana do
    > osoby?
    > Jesstem zmęczony Twoim pouczaniem tonem mentora wszechwiedzącego - a
    > niescisłości u CIebie równie dużo jak u mnie

    Nie ma związku z tematem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 24. Data: 2003-12-19 23:28:05
    Temat: Odp: pre-paid
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bruli1$hv0$...@n...onet.pl...
    > wiec
    >
    > Nie mam ochoty uczyć się wszystkich sygnaturek na pamięć. Mam propozycję,
    > niech wszyscy o imieniu Krzysztof piszą jako Krzysiek. Będzie
    przejrzyście,
    > i ogólnie cool. :-/

    TAM nie było KRZYSIEK. Ani nawet słowo na K .. Jakis bartek czy coś takiego.
    NIe pamietam

    > Skoro tak bardzo nie chcesz się dowiedzieć, co to karta
    niepersonalizowana -
    > to Ci odpowiem. Bez nadruku imienia i nazwiska właściciela, wydana na
    > okaziciela.
    Aha. Co innego rozumiałem przez to:(

    > Mam nadzieję, że możemy juz skończyć ten temat, bo jest wszystko jasne.
    Tak

  • 25. Data: 2003-12-19 23:28:45

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brulpp$48e$...@n...onet.pl...

    > Nie ma związku z tematem.
    Sam zmieniłeś temat pisząc swoje dygresje