  • 11. Data: 2003-12-17 10:06:50
    Temat: Re: pre-paid
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:brp9i2$8pj$1@inews.gazeta.pl...

    > Byłem w Katowicach ;-))

    No, w tym naszym by na to nie wpadli. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-12-17 11:35:33
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >witam,
    >
    >nabyłem ostatnio karte pre-paid ING Banku Ślšskiego i mam jeden problem,
    >nie wiem w jaki sposób przelać na niš kase, ponieważ numer rachunku
    >wyglšda tak: 000000000XXXXXXXXXX........jak rozwišzać ten problem? :)

    Zadałem sobie trud przeczytania całego wątku dzisiaj i przyznaję, że jestem
    zdziwiony, że nikt nie powiedział Ci dotąd, że każda karta typu pre paid ma
    swój odrębny numer konta i w systemie jest przypisana do nazwiska i imienia
    osoby ja nabywajacej. Numer ten widnieje, juz w systemie NRB na formularzu, do
    którego pryklejona jest karta. Wpłaty dokonujesz wiec na swoje nazwisko imię i
    adres wraz z podaniem numeru konta karty. Proste i wygodne. Sam z niej swego
    czasu korzystalem i bylem zadowolony. Jedyny mankament, to to, że po upływie
    daty ważności zmienia sie niestety numer konta i musisz nabyc po prostu nową z
    nowym numerem konta. Stara zostaje niejako wykasowana. Masz więc co roku
    zmiane numeru konta i to mnie troche wkurzało.
    Pozdrowienia
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2003-12-17 11:54:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ma
    > swój odrębny numer konta i w systemie jest przypisana do nazwiska i

    Mam wrażenie, że to oczywiste, i Tomek o tym dobrze wie...

    > Numer ten widnieje, juz w systemie NRB na formularzu, do
    > którego pryklejona jest karta.

    Jak widać kolega dostał taki numer: 000000000XXXXXXXXXX. Ja notabene też mam
    w taki sposób numer konta zapisany na kartce, do której przylepiona jest
    karta niepresonalizowana. Numer rachunku drukowany jest na dowodzie
    pierwszego zasilenia - gotówkowo.
    Być może numer w NRB drukowany jest na jakiejś nowej serii, a Tomek dostał
    jedynie to, co dostał.

    Pełen numer rachunku otrzymuje się na umowie, gdy kupuje się kartę
    personalizowaną.

    Przelewać można na:
    zzzzzzzz-XXXXXXXXXX
    nrb:
    kk zzzz zzzz 1000 00 XX XXXX XXXX
    gdzie kk można wyliczyć ibanatorem, a zzzzzzzz to numer rozliczeniowy
    dowolnego oddziału ING.

    Numer można też dostać w dowolnym oddziale ING. Można też próbować w
    HaloŚląskim - 0800102030 - być może uda się bez uruchomionej tej usługi.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-12-17 23:58:06
    Temat: Odp: pre-paid
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brp5kg$npe$...@n...onet.pl...

    > Nie ma, jeśli jest to karta niepersonalizowana.
    Nie ma niepersonaizowanych - przynajmniej jak ja kupowałem, nie było. Karta
    jest do kooś przypisana.

  • 15. Data: 2003-12-18 08:25:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma niepersonaizowanych - przynajmniej jak ja kupowałem, nie było.
    Karta
    > jest do kooś przypisana.

    Bez urazy Krzysiu, ale zaczyna mnie męczyć ciągłe korygowanie tego, co
    piszesz, czy tu, czy na pmtg. Zapoznaj się z produktem 'karta przedpłacona
    Maestro' ING Banku Śląskiego, wtedy zapraszam ponownie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-12-19 00:15:30
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brro9s$f5j$...@n...onet.pl...
    > Bez urazy Krzysiu, ale zaczyna mnie męczyć ciągłe korygowanie tego, co
    > piszesz, czy tu, czy na pmtg. Zapoznaj się z produktem 'karta przedpłacona
    > Maestro' ING Banku Śląskiego, wtedy zapraszam ponownie.
    Koryguj zatem pracownice Banku Ślaskiego. POszedłem do oddziału i
    powiediałem, że chce kupić kartę przedpłaconą. KOnbiety poiwediały ZE
    NIEZBĘDNE jest okazanie dowodu.
    Czyli istnieją oddziały ING, które nie znają oferty ING.
    Zatem jeśli nie nzają PRACOWNICY banku... to potraktuj moją wypowiedx, jako
    opinieklienta, któremu nie udało się kupić karty BEZ DOWODU i rejestracji
    jako klienta ING.
    Więc zanim skrytykujesz zapytaj o okoliczności nabycia tej wiedzy - a jest
    to wiedza zdobyta w życiu.
    Po drugie zauważyłem, ze objeżdżasz wszystkich używając mojego imienia, wiec
    najpierw naucz się odrózniać słowa w podpisie. Bo na pmtg juz objechałes
    jakiegoś zielonego kieruja cdo niego słowa : ZNOWU CIEBEI koryguję...
    Zakałdam zaem, ze niestety nie patrzysz komu odpowiadasz i z
    przyzwyaczajenia piszesz oj Krzysiu , bede CIebie korygował
    Masz taki styl i trudno.

    Ale nie odmaiwaj mi WIEDZY jak wyglad PRAKTYKA wydawania kart przedpłaconych
    w ING - przynajmniej w tym oddziale, gdzie ja kupowałem.

  • 17. Data: 2003-12-19 00:16:38
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brro9s$f5j$...@n...onet.pl...
    > Bez urazy Krzysiu, ale zaczyna mnie męczyć ciągłe korygowanie tego, co
    Aha, NIE CHCE nikogo męczyć opaowaidając fakty RZECZYWISTE dlatego
    PUBLICZNIE prosze Ciebei o PLONKa
    Będę miał zdjete z sumienia męczenie Ciebie.

  • 18. Data: 2003-12-19 00:20:36
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brro9s$f5j$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    Cytat ze strony ING dotyczący kart przedpłąconych:

    Dzienny limit transakcji gotówkowych wynosi 5 000 złotych, transakcje
    bezgotówkowe limitowane są wysokością dostępnego salda. Karta może być
    doładowywana w dowolnym momencie i na dowolną kwotę - zarówno przez Państwa,
    jak i jej użytkowników. Stan konta może sprawdzić tylko posiadacz karty
    (osoba fizyczna), korzystając z systemów bankowości elektronicznej, w
    bankomatach ING Banku Śląskiego lub w formie historii transakcji na żądanie.

    JESZCZE RAZ
    Stan konta może sprawdzić tylko posiadacz karty (osoba fizyczna),
    korzystając z systemów bankowości elektronicznej, w bankomatach ING Banku
    Śląskiego lub w formie historii transakcji na żądanie.

    I jesz cxze raz byś wiedział ,ze sie zapoznałem
    tylko posiadacz karty (osoba fizyczna)

    Napisze DUŻYMI LITERAMI
    POSIADACZ

  • 19. Data: 2003-12-19 00:24:16
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brro9s$f5j$...@n...onet.pl...
    I jeszcze:

    Jak ją uzyskać?

    nie trzeba składać wniosku ani czekać na wydanie karty
    wystarczy przyjść z dowodem tożsamości do dowolnego oddziału ING Banku
    Śląskiego i popisać z Bankiem umowę o korzystanie z karty

    Jasno pisze że z dowodem. nadal twierdzisz, zę ni ejest ona przypisana do
    osoby?
    Jesstem zmęczony Twoim pouczaniem tonem mentora wszechwiedzącego - a
    niescisłości u CIebie równie dużo jak u mnie

  • 20. Data: 2003-12-19 10:57:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Koryguj zatem pracownice Banku Ślaskiego. POszedłem do oddziału i
    > powiediałem, że chce kupić kartę przedpłaconą. KOnbiety poiwediały ZE
    > NIEZBĘDNE jest okazanie dowodu.

    I miały rację.

    > Czyli istnieją oddziały ING, które nie znają oferty ING.

    Oczywiście. :-)

    > Zatem jeśli nie nzają PRACOWNICY banku... to potraktuj moją wypowiedx,
    jako
    > opinieklienta, któremu nie udało się kupić karty BEZ DOWODU i rejestracji
    > jako klienta ING.

    I słusznie, że Ci się nie udało.

    > Więc zanim skrytykujesz zapytaj o okoliczności nabycia tej wiedzy - a jest
    > to wiedza zdobyta w życiu.

    Tylko, że na zupełnie inny temat.

    > Po drugie zauważyłem, ze objeżdżasz wszystkich używając mojego imienia,
    wiec
    > najpierw naucz się odrózniać słowa w podpisie. Bo na pmtg juz objechałes

    Nie mam ochoty uczyć się wszystkich sygnaturek na pamięć. Mam propozycję,
    niech wszyscy o imieniu Krzysztof piszą jako Krzysiek. Będzie przejrzyście,
    i ogólnie cool. :-/

    > Ale nie odmaiwaj mi WIEDZY jak wyglad PRAKTYKA wydawania kart
    przedpłaconych
    > w ING - przynajmniej w tym oddziale, gdzie ja kupowałem.

    Skoro tak bardzo nie chcesz się dowiedzieć, co to karta niepersonalizowana -
    to Ci odpowiem. Bez nadruku imienia i nazwiska właściciela, wydana na
    okaziciela.

    Mam nadzieję, że możemy juz skończyć ten temat, bo jest wszystko jasne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara