  • 1. Data: 2003-12-16 16:32:07
    Temat: Darmowe konto dla Bartola ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Bedac starym inteligowcem i milleniuszem, postanowilem celem testow
    roznorakich zalozyc sobie konto w banku mniej wiecej darmowym. Ot taki
    zimowy odpal depresyjny. Czyli w mBanku, VWbanku lub Lukasie (zaden inny
    chyba na placu boju o dziadow i sknery nie pozostal :-P ). Nie chce mi
    sie zakladac konta w kazdym, wiec mam pytanie, wybor ktorego z nich
    bedzie sie wiazal z najmniejszym dyskomfortem w uzytkowaniu? Szczegolnie
    chodzi o serwis internetowy. Na pytania "a do czego ci to konto
    potrzebne" nie odpowiem, bo jeszcze nie wiem. ;-)

    Bartol

  • 2. Data: 2003-12-16 17:31:11
    Temat: Re: Darmowe konto dla Bartola ;-)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"
    > (.....) wybor ktorego z nich bedzie sie wiazal z najmniejszym
    > dyskomfortem w uzytkowaniu? Szczegolnie chodzi o serwis internetowy.

    dobrze ujete - chyba faktycznie jakaś zimowa depresja cie ogarneła :-)
    nie mialem w zadnym, bo nie lubie sie denerwować ale znajda sie maniacy,
    ktorzy coś doradzą (jak znam życie to najwięcej bedzie tych z mBanku)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-12-16 18:34:43
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

> [...]
    > sie zakladac konta w kazdym, wiec mam pytanie, wybor ktorego z nich
    > bedzie sie wiazal z najmniejszym dyskomfortem w uzytkowaniu?
    Nie odpowiem,które konto wiąże się z najmniejszym dyskomfortem w użytkowaniu
    bo mam konto tylko w jednym:)Ale jeśli chcesz "przejść trudną drogę" z
    zakładaniem tego konta to proponuję mBank;))))
    Szczegolnie
    > chodzi o serwis internetowy.
    Jak akurat nie mają awarii lub konserwacji:)to działa świetnie i "on-line"w
    odróżnieniu od pozostałych dwu;)
    Na pytania "a do czego ci to konto
    > potrzebne" nie odpowiem, bo jeszcze nie wiem. ;-)
    Ja też nie wiedziałem jak zakładałem

    > Bartol

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-12-16 18:39:38
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
> [...]
    > Szczegolnie chodzi o serwis internetowy. Na pytania "a do czego ci to
    > konto potrzebne" nie odpowiem, bo jeszcze nie wiem. ;-)

    Idz do Multi :) Bedzie szybciej. :D

  • 5. Data: 2003-12-16 18:47:41
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl> napisał(a):
    Na pytania "a do czego ci to

    > Idz do Multi :) Bedzie szybciej. :D
    ale mniej niż więcej darmowo :)
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 6. Data: 2003-12-16 19:12:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > Jak akurat nie mają awarii lub konserwacji:)to działa świetnie i "on-line"w
    > odróżnieniu od pozostałych dwu;)

    No tak, ale maja te zalosne ksiazeczki z kodami. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    No ale onlajn. Hmmmm

    > Na pytania "a do czego ci to konto
    >
    > Ja też nie wiedziałem jak zakładałem

    ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2003-12-16 19:13:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > Idz do Multi :) Bedzie szybciej. :D

    Na szybkosci zakladania konta najmniej mi zalezy. A jesli chodzi o konta
    niedarmowe, to juz takie mam.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-12-16 19:49:12
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Na szybkosci zakladania konta najmniej mi zalezy. A jesli chodzi o
    konta
    > niedarmowe, to juz takie mam.

    Myślę, że w miesiąc zdołasz założyć VWBD, jedyna trudność jaką miałem to
    to, że przez tydzień nie mogłem nigdzie znaleźć informacji, że przed
    numerem z tokena w tej samej linii mam wpisywać jakiś PIN.

  • 9. Data: 2003-12-16 19:56:57
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brnnpr$4o6$...@p...warman.nask.pl,
    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>:

    > Myślę, że w miesiąc zdołasz założyć VWBD, jedyna trudność jaką miałem
    > to to, że przez tydzień nie mogłem nigdzie znaleźć informacji, że
    > przed numerem z tokena w tej samej linii mam wpisywać jakiś PIN.

    Swoje samodzielnie nadane hasło.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-16 20:28:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Na pytania "a do czego ci to konto
    > potrzebne" nie odpowiem, bo jeszcze nie wiem. ;-)

    Bartol - idz do lekarza - jestes chory na pewno ;-)))) Powaznie zas to zalóz
    w mbanku - bedziesz mial system online. I zebys sie nie zdenerwowal
    zakladaniem konta, to wydrukuj umowe i wyslij-tak jest najszybciej ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn