  • 1. Data: 2003-12-16 16:47:08
    Temat: pre-paid
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    witam,

    nabyłem ostatnio karte pre-paid ING Banku Ślšskiego i mam jeden problem,
    nie wiem w jaki sposób przelać na niš kase, ponieważ numer rachunku
    wyglšda tak: 000000000XXXXXXXXXX........jak rozwišzać ten problem? :)

  • 2. Data: 2003-12-16 19:42:56
    Temat: Re: pre-paid
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    > nie wiem w jaki sposób przelać na niš kase, ponieważ numer rachunku
    > wyglšda tak: 000000000XXXXXXXXXX........jak rozwišzać ten problem? :)

    Same zera i iksy?

  • 3. Data: 2003-12-16 20:05:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości

    > nabyłem ostatnio karte pre-paid ING Banku Ślšskiego i mam jeden problem,
    > nie wiem w jaki sposób przelać na niš kase, ponieważ numer rachunku
    > wyglšda tak: 000000000XXXXXXXXXX........jak rozwišzać ten problem? :)

    Wysłać przelew na przykład na numer:

    10501331-XXXXXXXXXX

    wersja z NRB:

    yy 1050 1331 1000 00XX XXXX XXXX

    yy policz ibanatorem

    Dla testów przelej coś testowo, żeby nie było na mnie jakby co. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-12-16 20:14:43
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Wiadomość napisana przez: Grzegorz Niedzwiecki:

    > problem,
    > >
    > Same zera i iksy?

    hehe w miejscu X - ów znajdujš się cyferki

  • 5. Data: 2003-12-16 20:26:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@k...gliwice.pl,
    Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>:
    > Wiadomość napisana przez: Grzegorz Niedzwiecki:

    > hehe w miejscu X - ów znajdujš się cyferki

    slusznie sie obawiasz, zeby Ci jakis Mikolaj nie zasilil rachunku ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-12-17 07:11:53
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > nabyłem ostatnio karte pre-paid ING Banku Śląskiego i mam jeden problem,
    > nie wiem w jaki sposób przelać na nią kase, ponieważ numer rachunku
    > wygląda tak: 000000000XXXXXXXXXX........jak rozwiązać ten problem? :)

    a przy zakupie przypadkiem nie podali nr rachunku ?

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018
    pytania?:--> k...@i...pl

  • 7. Data: 2003-12-17 08:54:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@N...interia.pl>
    napisał w wiadomości news:ZkTDb.107305$dt3.70256@news.chello.at...

    > a przy zakupie przypadkiem nie podali nr rachunku ?

    Nie ma, jeśli jest to karta niepersonalizowana.

    A tak BTW numer musi być na potwierdzeniu pierwszej wpłaty gotówkowej...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-12-17 10:00:30
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> nagryzmolił(a) w
    news:brp5kg$npe$1@news.onet.pl :

    > Nie ma, jeśli jest to karta niepersonalizowana.

    Mi miła (o dziwo!) pani napisała długopisem na umowie numer konta i to już w
    NRB.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 9. Data: 2003-12-17 10:00:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:brp9d5$84s$1@inews.gazeta.pl...

    > Mi miła (o dziwo!) pani napisała długopisem na umowie numer konta i to już
    > NRB.

    Wyjątek potiwerdzający bezdenną głupotę oddziału na frynie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-12-17 10:03:10
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> nagryzmolił(a) w
    news:brp9gq$8oe$1@news.onet.pl :

    > Wyjątek potiwerdzający bezdenną głupotę oddziału na frynie. :-)

    Byłem w Katowicach ;-))