  • 1. Data: 2003-12-16 16:07:18
    Temat: Masaz na regeneracje przecietego nerwu w palcu
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    W wyniku rany ciętej palca dloni opisanej i zilustrowanej w niedawnym wątku:
    http://groups.google.com/groups?th=83447da1e1f9fde3
    nia mam czucia w polowie czubka palca (dystalnie od przeciecia).

    (Powtorze link do zdjecia ilustrujacego lokalizacje urazu:
    http://mkarta.webpark.pl/palec.html)

    Chirurg powiedzial, ze po 2 tygodniach od urazu moge zaczac masaze w cieplej
    wodzie, co ma pomoc w regeneracji nerwu. Jak to jednak w gabinecie przy
    duzych kolejkach, zapomnialem zapytac o szczegoly.
    Czy ktos moze mi udzielic wskazowek, jak taki masaz wykonywac, jak ciepla ta
    woda, itp. lub odeslac do jakichs stron z opisami, ilustracjami?

    Co jeszcze moze korzystnie wpływac na regeneracje nerwu, a co niekorzystnie
    (czego unikać)?
    Po jakim czasie moge obciazac juz palec, np. podnosic dlonia sztangielke 20
    kg?

    Bede wdzieczny za sugestie :)

    P.S. A na obrzęk po zastrzyku p-tężcowym chirurg zalecił maść z heparyną, po
    2 dniach przeszło.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-12-16 16:16:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał
    /ciach/

    Kiedyś musiało do tego dojść (pomylenia grup) ;-)))))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-16 16:24:16
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brnb97$hl3$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał
    > /ciach/
    >
    > Kiedyś musiało do tego dojść (pomylenia grup) ;-)))))))))

    Bardzo przepraszam :( i dziekuje za zwrocenie uwagi
    Juz poszedł Cancel i zaraz na to też pojdze, ale nie wszedzie sie propaguje.

    --
    Robert