  • 41. Data: 2015-04-22 13:36:44
    Temat: Re: [pr] Wojna na bankomaty. To już koniec darmowych wypłat?
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    > No to wypłacaj sobie blikiem czy ichnik iKO, czy jak to tam
    > i zrezygnuj z karty już teraz. :)

    A jest jakiś podobny patent, tyle że na bankomaty spółdzielcze (SGB)?

    pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-04-22 17:01:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-22, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Owszem, obecnie sprzedaje się więcej smartfonów niż pecetów, ale właśnie
    > z tego powodu, że pecety są sprzedawane już od ponad 30 lat, ten rynek
    > jest już nasycony i ze świeczką trzeba szukać domu gdzie nie ma

    Dude, nie kompromituj się. Widziałeś u kogoś 30-letnie PCty?
    Może mi będziesz wmawiał jeszcze, że to reguła?
    Góra 4-5 lat się taki sprzęt trzyma.

    Dane pokazują, że PCty zaczynają leżeć odłogiem i są zastępowane przez
    tablety i smartfony. I to od dawna. Jak na razie dyskusja i wypowiedzi
    innych w tym wątku pokazuje że to Ty odstajesz i wolisz czerpać ze
    studni wiadrem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 43. Data: 2015-04-22 17:02:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-22, J.D. <f...@c...ua> wrote:

    [...]

    > A jest jakiś podobny patent, tyle że na bankomaty spółdzielcze (SGB)?

    Trzymasz hajsu w banku spółdzielczym? Odważnyś :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2015-04-22 22:50:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > On 2015-04-22, J.D. <f...@c...ua> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Trzymasz hajsu w banku spółdzielczym? Odważnyś :)

    A moze nie trzyma, ale np. tylko wypłaca ?

    U mnie bankomat BS to jedyny w okolicy w którym mogę "rozmienić" kasiorke ;)
    - daje dyszke i dwie_dyszki tyż :)

    Pozdro

  • 45. Data: 2015-04-23 00:00:28
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:01:33 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Dude, nie kompromituj się. Widziałeś u kogoś 30-letnie PCty?

    A gdzie ja pisałem, że ludzie używają 30-letnich pecetów?

    > Góra 4-5 lat się taki sprzęt trzyma.

    Owszem, jeśli komuś komputer służy głównie do grania, to tak. Ale np. w
    firmach 10-letnie pecety są codziennością.

    > Dane pokazują, że PCty zaczynają leżeć odłogiem i są zastępowane przez
    > tablety i smartfony.

    Do grania owszem, ale nie do poważniejszych zastosowań.
    Zresztą sam - pomimo tego co twierdzisz - do pisania tutaj na grupę nie
    używasz smartfona, tylko komputera z czytnikiem slrn.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 46. Data: 2015-04-23 00:30:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-22, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > A gdzie ja pisałem, że ludzie używają 30-letnich pecetów?

    Więc jakie to ma znaczenie od ilu lat są sprzedawane, skoro z punktu
    widzenia dyskusji jest to nieistotne?

    > Do grania owszem, ale nie do poważniejszych zastosowań.

    Pisałeś wcześniej o "komputerze w każdym domu", teraz przeskakujesz
    na "powazniejsze zastosowania".

    > Zresztą sam - pomimo tego co twierdzisz - do pisania tutaj na grupę nie
    > używasz smartfona, tylko komputera z czytnikiem slrn.

    No ciężko by było inaczej, skoro jest mi potrzebny do pisania programów.
    I nadal posługujesz się statystykami "ja i mój sąsiad", a nie jakimiś
    ogólnymi trendami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2015-04-23 08:29:53
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Na czym polega odwaga w korzystaniu z banków spółdzielczych? Mają tę samą ochronę bfg
    co molochy.

  • 48. Data: 2015-04-23 10:48:46
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    > Trzymasz hajsu w banku spółdzielczym? Odważnyś :)

    Trzymam tam gdzie aktualnie najlepiej procentują :) , i w spółdzielczych
    też mi się zdarzało. Gwarancja BFG jest wszędzie taka sama, więc nie
    wiem do czego pijesz.

    pozdrawiam

  • 49. Data: 2015-04-23 11:19:18
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-04-22 o 22:50, Waldek pisze:

    > A moze nie trzyma, ale np. tylko wypłaca ?

    Właśnie o to wypłacanie gotówki mi chodzi. A spółdzielcze bankomaty mają
    ten plus, że są porozmieszczane nawet w małych miejscowościach.

    pozdrawiam

  • 50. Data: 2015-04-23 11:53:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-23, J.D. <f...@c...ua> wrote:

    [...]

    > Trzymam tam gdzie aktualnie najlepiej procentują :) , i w spółdzielczych
    > też mi się zdarzało. Gwarancja BFG jest wszędzie taka sama, więc nie
    > wiem do czego pijesz.

    Do tego, że realizacja gwarancji nie jest natychmiastowa i trwa,
    (czas to największy pieniądz), a o problemach SKOKów wiadomo od
    dawna.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl