  • 1. Data: 2006-07-24 17:38:20
    Temat: pożyczka "od ręki" w BPH
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witam Grupowiczów,

    Sprawa którą przytoczę nie dotyczy mnie bezpośrednio, ale
    postanowiłam napisać o niej.

    Mój znajomy złożył w połowie czerwca przez internet w banku BPH
    wniosek o pozyczkę "od ręki". Wniosek jest dość obszerny więc
    zajęło mu to trochę czasu, ale jak trzeba ...
    Ponieważ przez kilka dni nikt z pracownikow banku nie podjął
    kontaktu znajomy napisał mail do obsługi i uzyskał odpowiedź że
    taki wniosek wogóle nie dotarł i polecono wypełnić go ponownie.
    Kolejne kilkadziesiąt minut wypełniania i znów cisza.
    Kolejny kontakt i odpowiedź że "ktoś z banku skontaktuje się
    niebawem, gdyz podjęcie decyzji to z reguły 3 dni robocze".
    Minął miesiąc i ... cisza.
    Kolejny kontakt z pracownikiem banku i w odpowiedzi krótkie
    przeprosiny i sugestia żeby zadzwonić do banku i zapytac o kredyt.

    Napisałam to ponieważ zastanawiam się czy w taki sposób bank BPH
    traktuje wszystkich potencjalnych Klientów którzy chcą skorzystać z
    "pożyczki od ręki" ?

    PS.
    A tak na marginesie - w innym banku mój znajomy złożył wniosek i
    następnego dnia otrzymał pieniądze.

  • 2. Data: 2006-07-24 18:36:00
    Temat: Re: pożyczka "od ręki" w BPH
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Magda napisał(a):
> [...]
    > "pożyczki od ręki" ?
    >
    > PS.
    > A tak na marginesie - w innym banku mój znajomy złożył wniosek i

    a nie mógł iść do banku - do oddzialu? Nic by nie musiał wypełniać i w
    20 minut miałby kase (ja tak mialam)

  • 3. Data: 2006-07-24 18:57:53
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > a nie mógł iść do banku - do oddzialu? Nic by nie musiał wypełniać i w 20
    > minut miałby kase (ja tak mialam)

    No chyba nie w tym rzecz.
    Rzecz raczej w tym, ze wielki wspanialy skomputeryzowany bank bepehaha nie
    przetestowal albo nie zauwazyl ze funkcjonalnosc skladania wnioskow przez
    internet nie fukncjonuje jak nalezy. I tak naprawde male ma znaczenie, gdzie
    lezy pies pogrzebany, czy to po stronie uzytkownika, ktory jeszczze cos
    powienien wcisnac, czy po stronie aplikacji, ktora wyslala informacje na
    adres z...@t...com.ru albo zbolowala wyslanie, bo uzytkownik nadawal z
    ip, ktore bylo na jakiejsc liscie, czy po stronie pracownika bepehaha, ktory
    powinien otrzymane zgloszenie poslac dalej, czy to pracownika oddzialu,
    ktory otrzymane zgloszenie polozyl pod gora innych i zapomnial itp. itd.

  • 4. Data: 2006-07-24 20:44:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Magda" <m...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Napisałam to ponieważ zastanawiam się czy w taki sposób bank BPH
    > traktuje wszystkich potencjalnych Klientów którzy chcą skorzystać z
    > "pożyczki od ręki" ?

    Hehehe... skoro ktos jest tak zdesporowany by brac tak drogi kredyt to na
    pewno sam bedzie dzwonil, zeby dowiedziec sie o status, wiec po co sie
    fatygowac ;).

    MK

  • 5. Data: 2006-07-25 09:06:42
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Gostecka" <d...@e...pl> napisał w

    > a nie mógł iść do banku - do oddzialu? Nic by nie musiał wypełniać i w 20
    > minut miałby kase (ja tak mialam)

    W ciagu 20 minut? Zwykle BPH daje kase do 24 godzin.
    A problemy z BPHem sa tak znane, ze mozna byloby
    ksiazke napisac... Bardzo smutna ksiazke...

    Neko

  • 6. Data: 2006-07-25 09:07:22
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Hehehe... skoro ktos jest tak zdesporowany by brac tak drogi kredyt to na
    > pewno sam bedzie dzwonil, zeby dowiedziec sie o status, wiec po co sie
    > fatygowac ;).

    Sa drozsze banki. Zeby nie wymienic GE, Euro, Lukas, Aigo...

    Neko

  • 7. Data: 2006-07-25 17:19:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-07-25 11:06, osobnik Neko stwierdził, iż:
    > W ciagu 20 minut?

    Tak.

    > Zwykle BPH daje kase do 24 godzin.

    Zmień oddział.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2006-07-25 20:19:30
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Neko napisał(a):
> [...]
    >

    > W ciagu 20 minut? Zwykle BPH daje kase do 24 godzin.
    > A problemy z BPHem sa tak znane, ze mozna byloby
    > ksiazke napisac... Bardzo smutna ksiazke...

    to ciekawe skad maja tyle klientow i sa trzecim bankiem w polsce???

  • 9. Data: 2006-07-25 21:45:09
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > to ciekawe skad maja tyle klientow i sa trzecim bankiem w polsce???

    Jest takie powiedzonko:
    'Jedzmy gówno. 5 milardów much nie może sie mylić...'

  • 10. Data: 2006-07-25 22:01:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 25 Jul 2006 23:45:09 +0200, "Bartek" <a...@t...pl> wrote:

    >Jest takie powiedzonko:
    >'Jedzmy gówno. 5 milardów much nie może sie mylić...'

    proszę nie kopać leżącego. BPH jest przecież na wymarciu. fajny bank
    był, ale się zbył :)

    PG