  • 1. Data: 2002-01-07 11:19:32
    Temat: Płatność kartą w sklepie internetowym w USA
    Od: <d...@h...com>

    Wybieram sie na krótko do USA i chciałbym zrobić małe zakupy. Myślałem, że
    można by to zrobić zamawiając coś w którymś amerykańskim sklepie internetowym i
    podając jako delivery adres ten pod którym będę w USA.

    Jednakże wszystkie sklepy (poza Amazon) mają w swoich regulaminach napisane, ze
    obsługują tylko "VISA-domestic issued card" albo delivery address musi być
    identyczny z billing address. Czy naprawdę nie da się zrobić zakupów polskim
    citkiem ?

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w takich zakupach albo zna e-sklep z
    elektroniką co jest bardziej "przyjazny" ?

    Darek

  • 2. Data: 2002-01-07 12:13:24
    Temat: Re: Płatność kartą w sklepie internetowym w USA
    Od: <z...@w...home.pl>

> [...]
    > identyczny z billing address. Czy naprawdę nie da się zrobić zakupów polskim

    Robilem wielokrotnie Visą Classic z KB - najczesciej chcieli podania billing
    adress bo nie mogli zautoryzowac karty, w jednym ze sklepow chcieli ksero
    jakiegos ID i ksero karty - generalnie - zero problemow. Z tym ze sklepy byly
    glownie rowerowe...
    Natomiast Amazon autoryzowal transakcje tylko przy podaniu delivery adress w
    stanach i zadnego innego bez zadnych problemow.

    KZ