  • 1. Data: 2003-02-09 13:57:49
    Temat: pozegnanie z pekao sa
    Od: Laik <g...@b...pl>

    witam.
    czy oni wydaja jakies poswiadczenie o zamknieciu konta? a jesli nie - czy
    mozna o cos takiego poprosic i dostac?
    planuje zamkniecie eurokonta, oddanie mastercarda i maestro. skoro jednak
    zdarza sie po czasie dostac wznowiona karte albo wezwanie do wniesienia
    zaleglych oplat za prowadzenie konta - juz po jego zamknieciu, chcialbym
    sie zabezpieczyc.
    prosze o porade.
    --
    Laik
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-09 14:53:54
    Temat: Re: pozegnanie z pekao sa
    Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl>

    To fakt ze tak jhest...

    Ja zamknalem u nich konto w grudniu, a do tej pory prtzysylaja mi wyciagi ze
    stanek konta:
    0.00

    Ale najwieksze jaja byly wtedy gdy po jakims roku od zamkniecia u nich
    Eurokonta WWW ich Centrum Obliczeniowe z Lodzi przyslalo mi ponaglenie zeby
    oddac karte Maestro i ten koder....

    Zdziwiony udalem sie do placówki banku w której zakladalem i kasowalem to
    Eurokonto WWW i.... dowiedzialem sie ze

    Bank nie wyslal przez ten rok mojej karty i kodera do Centrujm w Lodzi !!!!

    Ale jaja!!!!

    Przez rok wszystko lezalo u pani w szufladzie.....

    a ja mialem przez to troche stresu....

    Mówie Wam !!!!!!!!!

    To najchujowszy bank w Polsce!!!!!!!!!!!!

    a to ich kurewskie oprocentowanie kredytów!!!!!!!!

    Niech kazdy ucieka jak najdalej z tego banku!!!!!!

    Ich personel tez jest malo kompetentny...
    wiem tez cos o tym ale juz mi sie nie chce pisac...

    Kiedys napisze.....

    Teraz czekam poprostu bo mi sie plik sciaga i moge pisac...
    Ale wlasnie juz mi sie sciagnal wiec wylaczam modem...

    Pozdrooo

    PS

    Teraz juz wiem jaki bank jest najlepszy... ale nie powiem bo zaraz ktos
    napisze ze reklamuje....

  • 3. Data: 2003-02-09 14:59:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jurek wrote:
    > Teraz juz wiem jaki bank jest najlepszy... ale nie powiem bo zaraz
    > ktos napisze ze reklamuje....

    To przeslij mi na priva :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-02-09 15:04:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Laik <g...@b...pl> wrote:

    > czy oni wydaja jakies poswiadczenie o zamknieciu konta? a jesli nie - czy
    > mozna o cos takiego poprosic i dostac?

    Można. Ja poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia rachunku. Nie wiem jeszcze,
    czy doszło, bo dokumenty z PEKAO idą na inny adres.
    Ale Pani mówiła, że dać się da.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-02-09 15:13:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Można. Ja poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia rachunku. Nie wiem
    > jeszcze, czy doszło, bo dokumenty z PEKAO idą na inny adres.
    > Ale Pani mówiła, że dać się da.

    Mnie jakie 1,5 roku temu wmawiano, zew sie nie da ;)

  • 6. Data: 2003-02-09 15:14:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Mnie jakie 1,5 roku temu wmawiano, zew sie nie da ;)

    Może się coś zmieniło przez te półtora roku?
    Albo mnie okłamano...
    Ciężko powiedzieć. Ale skoro mówisz, że półtora roku temu się nie dało, to
    zadzwonię jutro rano do mojego (ex) doradcy i się upewnię.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-02-09 16:29:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 9 Feb 2003 14:57:49 +0100, Laik <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    >zdarza sie po czasie dostac wznowiona karte albo wezwanie do wniesienia
    >zaleglych oplat za prowadzenie konta - juz po jego zamknieciu, chcialbym

    Chyba tylko raz spotkalem sie na razie, ze bank daje potwierdznie
    zamkniecia konta sam z siebie - w Raiffeisenie.
    Ale zazwyczaj jak sie poprosi to dadza potwierdzona kopie wniosku o
    zamkniecie.
    Najlepiej zeby na kopii napisali cos w stylu - przyjeto do wiadomosci,
    data, podpis, pieczatka banku.
    Taki papierek plus zapis w regulaminie o okreslonym okresie
    wypowiedzenia powinien wystarczyc.
    No i oczywscie jakies potwierdznie zwrotu kart/tokena jesli w tresci
    wniosku tego nie ma.
    Jak sie beda bronic to sie trzeba sie upierac i jak nie wystarczy to
    od razu do kierownika uderzac. Czasem jest ciezko :).

    PS, obecnie dostaje jeszcze wyciagi z Invest banku. Ale z trudem
    wywalczony papierek jest zabezpieczony, wiec moze za jakis rok sie do
    nich przejde :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2003-02-09 17:31:34
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    >Chyba tylko raz spotkalem sie na razie, ze bank daje potwierdznie
    >zamkniecia konta sam z siebie - w Raiffeisenie.
    >Ale zazwyczaj jak sie poprosi to dadza potwierdzona kopie wniosku o
    >zamkniecie.

    Bardzo ladnie to idzie w BPHPBK.
    Dostalem podstemplowana i opdpisana kopie wniosku o zamkniecie rachunku,
    karty, wyszczegolnione zwrocone czeki ...

    Na moja probe podania rachunku na ktory nalezy przelac reszte srodkow
    uslyszalem odpowiedz: "A po co placic prowizje, prosze odebrac w kasie".

    I to juz wszystko.

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2003-02-09 18:58:11
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b25qbj$9eq$1@news.onet.pl...

    > To przeslij mi na priva :)
    Witam,
    no właśnie, również jestem mocno zaciekawiony co to za bank...?

    Pozdr.
    GS

  • 10. Data: 2003-02-09 19:08:15
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Wojtek Frabinski,
    w wiadomości <8...@4...com> z 2003-02-09
    17:29:53 przeczytałem:

    [...]
    > Ale zazwyczaj jak sie poprosi to dadza potwierdzona kopie wniosku o
    > zamkniecie.
    [...]

    dziekuje wszystkim, Tobie w szczegolnosci za najdokladniejsza porade.:-)
    dam znac jak mi poszlo.
    btw. przenosze sie do KB (+ KB24), jako ze jest mi sporadycznie potrzebny
    dostep do okienka, konta w $ i euro oraz konto junior. wyszlo mi tu
    najtaniej i najblizej (w tym niebagatelna role ma bankomat za rogiem).
    reszte spraw zalatwia mi mBank i Lukas (niestety nie mam w poblizu
    oddzialu z okienkiem).
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Radiohead - Pyramid Song